φηλινγκ/μινεσοτα


top of the world, looking down on creation by kalamesygxwreis
Ιουλίου 13, 2010, 12:18 μμ
Filed under: blahblahblah

Έχω ξυπνήσει νωρίτερα, ανοίγω την τηλεόραση, η κοπέλα μου δίπλα μου σιγά σιγά ξυπνάει, γυρίζει και κουλουριάζεται πάνω στην κοιλίτσα μου, η οποία είναι σαν να φτιαχνόταν όλη τη ζωή μου για να ξαπλώνει εκείνη πάνω της, τόσο τέλεια και σφιχτά εφαρμόζει η αγκαλιά της όταν κουλουριάζεται πάνω μου.  Όλα τα βρώμικα στη Μαβίλη μετά από ξεξύδιασμα, όλα τα κινέζικα και τα ινδικά που έχω μαγειρέψει και ακαριαία χλαπακιάσει ποτέ, όλα τα φαγητά που έχω κατασπαράξει στην ζωή μου επιτέλους αποκτούν σκοπό και νόημα μέσα στην νυσταγμένη αγκαλιά ενός μικροκαμωμένου κατσαρομάλλικου κοριτσιού.

Τέλεια.

Ή σχεδόν τέλεια, γιατί όπως είναι ξαπλωμένη πάνω μου κι εγώ μισοσηκωμένος στο κρεβάτι, η βρώμικη ανάσα της, η πρωινή μπρεθίλα, το Μποχίτο που λέει και ο φίλος μου ο Χάρης, φεύγει από το στόμα της, αντανακλάται στο ατσάλινο στήθος μου και σκάει μεγαλοπρεπώς ακριβώς μέσα στα ρουθούνια μου. Νομίζω ότι αυτή η πρωινή ντεθίλα είναι η υπενθύμιση ότι δεν υπάρχει το τέλειο, ότι αυτό το αγγελικό πρόσωπο που βαριανασαίνει  χαριτωμένα δίπλα σου όταν ξυπνάς, που βαριανασαίνει μέσα στο αυτί σου όταν τελειώνεις μέσα της,  που είναι ό,τι ζητούσες από τη ζωή σου για να αποκτήσει νόημα, ανήκει σε  ένα κανονικό, βρώμικο, flawed άνθρωπο σαν και σένα. Και αυτό είναι καθησυχαστικό και απογειωτικό ταυτόχρονα.

Βάζω τα ολόσγουρα μαλλιά της πάνω στο στήθος μου, σαν φυσικό φίλτρο, ασπίδα για τον οχετό που εκτοξεύει η αγάπη μου άθελα της  προς το πρόσωπο μου. Αν με ρωτούσες για μεγάλες αλήθειες της ζωής, θα σου έλεγα παραφράζοντας τη γνωστή έκφραση ότι τρία πράγματα είναι σίγουρα σε αυτό τον κόσμο: Ο Θάνατος, οι φόροι και η πρωϊνή μπρεθίλα. Στην τηλεόραση του ξενοδοχείου ένα πρωινάδικο δείχνει πλάνα από την νίκη της Ισπανίας στον τελικό. Δίνω ένταση στον ήχο, την ακούω που γκρινιάζει μουρμουρίζοντας κάτι ακατάληπτα πάνω στην κοιλιά μου επειδή την ξύπνησα,  ανοίγει τα μάτια της, μου χαμογελάει, καλημέρα-τι βλέπεις? ΑΧ Ο ΚΑΣΙΓΙΑΣ! Γουρλώνει τα νυσταγμένα μάτια της, ανασηκώνεται βαριεστημένα, ο Κασίγιας δίνει συνέντευξη στην απίστευτη ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Η  δημοσιογράφο  γκόμενα του, σκύβει και τη φιλάει στο στόμα. Πάμε όλοι μαζί: Awwwwww…! Σαν γαμημένο σενάριο χολυγουντιανής ταινίας. Ο τύπος είναι δισεκατομμυριούχος, αθλητής, αρχηγός Εθνικής που έχει κατακτήσει ευρωπαϊκό και παγκόσμιο  και με σούπερ απίστευτη γκόμενα.
– «Αυτή την στιγμή ζηλεύω ΤΑ ΠΑΝΤΑ γύρω από τη ζωή του Κασίγιας» λέω στην κοπέλα μου ενώ χαϊδεύω τα όλοσγουρα μαλλιά της.

– «Κι εγώ γύρω από τη ζωή αυτηνής!» μου λέει δείχνοντας την οθόνη.

«Καλημέρα» με φιλάει στο μάγουλο και στον λαιμό πεταχτά. Το στήθος της κολλάει πάνω στο δικό μου. Σηκώνεται χοροπηδηχτή από το κρεβάτι, πηγαίνει προς το μπάνιο. «Πάω να βουρτσίσω τα δόντια μου, θα κατέβουμε για πρωινό?»

Της χαμογελάω και γνέφω καταφατικά. Πόση μπρεθίλα να τρώει άραγε κάθε πρωί ο Άγιος Ίκερ?

10 Σχόλια so far
Σχολιάστε

Είμαι σίγουρος πως στο κρεβάτι του ζεύγους η βρωμερή (λόγω παέλιας) κλανιά του Κασίγιας ανταγωνίζεται τη μπρεθίλα της κατά τα άλλα θεάς συντρόφου του. Όλα τα άλλα είναι τηλε-άρλεκιν για λαϊκή κατανάλωση

Σχόλιο από kalopaidialla

e kala esy to gamises..
pantws symfwnw gia to arlekin,otan ksekinisan na deixnoun to video imoun sigouros oti tha tin filisei.
Bless them, though

Σχόλιο από kalamesygxwreis

Γαμάς μαν! Metaphorically speaking και κανονικά, καταλαβαίνω

Σχόλιο από Άντα Φτυς

ευχαριστώ, κι εσύ γαμάς Άντα, φαντάζομαι το ξέρεις.. Και τώρα που γαμάμε και οι 2, να σημειώσω κάτι που ξέχασα από παράλειψη:
ο τίτλος είναι από Carpenters, να ακούτε που και που, μαλακώνουν και γλυκαίνουν την ψυχή.

Σχόλιο από kalamesygxwreis

Βohito (μεγάλη λέξη by the way) is the death of Romance.

Σχόλιο από indieanajohn

Πεθαίνω όταν τα σκληρά αγόρια και κορίτσα γινόμαστε sentimental!!!!

Σχόλιο από Άντα Φτυς

επιτέλους και 2 σχόλια χωρίς γαμήσια.
Κάτι είναι κι αυτό. Σας ευχαριστώ.

Σχόλιο από kalamesygxwreis

ωραίο ρε συ!

Σχόλιο από starkwell

σ’ευχαριστώ πολύ.

Σχόλιο από kalamesygxwreis

Εξαιρετικό γεφύρωμα ανάμεσα στον παράδεισο και την ανθρωπίλα.

Σχόλιο από e.v.




Σχολιάστε

