φηλινγκ/μινεσοτα


There will come a time gigantic waves will crush the junk that I have saved by kalamesygxwreis
Μαρτίου 9, 2010, 12:48 πμ
Filed under: blahblahblah

Όπως λέει κι ένα τραγούδι του, έχω βαρεθεί τα αντίο.  Θυμάμαι τον εαυτό μου, μέσα σε απίστευτες μαυρίλες, κλεισμένος σε ένα σπίτι στην Αγγλία για βδομάδες, ανάμεσα σε χαρτιά, πεταμένα ρούχα, συσκευασίες από ντελίβερυ, ξέχειλα τασάκια με μπάφους και benson & hedges, να αποφεύγω φίλους και γνωστούς, να κοιμάμαι και να ξυπνάω κολλημένος με τις ίδιες γαμημένες σκέψεις στο μυαλό μου, να αποβλακώνομαι στην τηλεόραση με τις ώρες και να καίω το μυαλό μου με τηλεμαραθώνιους simpsons και the royle family. Και μετά έπεσε στα χέρια μου το good morning spider από έναν φίλο που νοιάστηκε λίγο παραπάνω, και θυμάμαι το άκουγα και γέλαγα, έλεγα στον φίλο μου ρε μαλάκα τι είναι αυτά που μου έφερες να ακουσω θα αποτρελλαθώ και γέλαγα αβίαστα και από μέσα μου, και θυμάμαι αξέχαστα άκουγα τον στίχο που έβαλα στον τίτλο από το sunshine και κοίταζα το χάος γύρω μου μέσα στη θολούρα, και έλεγα δε μπορεί θα στρώσει η φάση, κάποια μέρα θα στρώσει, φανταζόμουν τεράστια παγωμένα κύματα να σπάνε τα παράθυρα μου, να ξεπλένουν και να ισοπεδώνουν τα πάντα, και να βγαίνω έξω ξύπνιος, λαμπερός και καινούριος, και φυσικά δεν έγινε έτσι, απλά ένας-δυο φίλοι νοιάστηκαν λίγο παραπάνω, και έτσι νοιάστηκα κι εγώ λίγο παραπάνω, και όλα τα πριν άρχισαν να σβήνουν σιγά σιγά μέχρι που δε με ένοιαζαν πια, αλλά τον Mark Linkous τον θυμάμαι γιατί η μουσική του, αν και επιφανειακά βαριά και ενοχλητική ήταν κατά βάθος όμορφη και το πρώτο πράγμα που μου έκανε να νιώσω όμορφα μετά από πολύ καιρό, και γι’αυτό στεναχωρήθηκα χτες που έμαθα ότι αυτοκτόνησε, γιατί καμιά φορά τα κύματα δεν έρχονται, απλά το ότι μπορεί και να έρθουν μπορεί να σου δώσει τη δύναμη να κάνεις κάτι εσύ, γιατί αν δεν κάνεις είναι κρίμα, τόσο κρίμα. Τόσο κρίμα.

Και το σπαστικό είναι ότι μου άρεσε πάρα πολύ η τελευταία του συμμετοχή σε δίσκο, το Dark night of the soul, αποδείκνυε άλλη μια φορά πόσο όμορφη μουσική μπορούσε να γράψει.  Τέλος πάντων,  don’t make that sad song any sadder than it already is, ακούστε κανένα δίσκο του, έτσι τιμής ένεκεν, έχουν όλοι τους διαμάντια χαμένα στο distortion, τις αθόρυβες μελωδίες και τις παραμορφωμένες κιθάρες.

RIP Mark Linkous.

υγ. Θα επιστρέψω με κάτι πιο χαρούμενο σύντομα, promise.

υγ2. Καλά, για το σύντομα δεν υπόσχομαι, θα δούμε.

υγ3. [   ] το αφήνω κενό, θα συμπληρώσω κάτι αστείο και εξυπνακίστικο όταν μου έρθει. Cheerio!

5 Σχόλια so far
Σχολιάστε

sinithos ta sinaisthimata poli diskola metafrazontai se lexeis. kamia fora omos den tha mporouse na ehei ginei kalitera, opos sto parapano keimeno as poume. eiha mia paromoia fasi me to everything must go ton manic street preachers. prin hronia. alla meta irthan ta kimmata.

Σχόλιο από winterschlaf

εισαι τυχερός, συνήθως τα κύματα δεν έρχονται ποτέ.

Σχόλιο από kalamesygxwreis

σας σκεφτόμουν τις τελευταίες μέρες dear, για 2 λόγους ο ένας ήταν το όσκαρ που πήρε επιτέλους ο Dude (έστω και για λάθος ταινία) κ ο δεύτερος ήταν ότι έπεσα τυχαία πάνω σε ένα από τα τελευταία SNL όπου καλεσμένοι ήταν οι Pearl Jam… weird isn’t it? να σκέφτεται κανεις ανθρώπους που δε γνωρίζει για κάτι που κάποια στιγμή έγραψαν; anyroad good to have u back 😉

Σχόλιο από Bitch Girl

Ούτε θυμάμαι πόσα τυχαία κλικ με οδήγησαν στο ποστ σου, αλλά το αποτέλεσμα ήταν να ανακαλύψω αυτό το εφιαλτικά ζεστό μεσημέρι τους Sparklehorse, τους οποίους δεν είχα ξανακούσει ποτέ στη συναρπαστική ζωή μου. Κι έτσι, εκεί που έψαχνα δικαιολογία να σερφάρω αντί να δουλεύω, βρήκα έναν πραγματικό λόγο να το κάνω. Τα σέβη μου.

Σχόλιο από Mary Poppins

@bitchie sorry pou den apantisa nwritera, to eixa skopo kai meta to ksexasa, klassika…ti kaneis? pou tha pas diakopes? se efxaristw pou me skeftesai, mou fainetai aprosdiorista tryfero.. to snl to eida, alla antikeimenika, kalytero itan to amesws proigoumeno me guest host ton galifianakis. an de toxeis dei, DES TO.
@mary poppins: Egw ta sevi mou, oi perissoteroi tha diavazan to post, kai de tha empainan kan ston kopo na afisoun ena sxolio.. wraio to blog sou, na mas ksanartheis.
ps: SORRY GIA TA GREEKLISH boys and girls and inbetweeners!

Σχόλιο από kalamesygxwreis




Σχολιάστε

