φηλινγκ/μινεσοτα


η θαλασσα μεσα της by kalamesygxwreis
Ιουνίου 16, 2009, 7:54 πμ
Filed under: blahblahblah

baaabyyy, i compare you to a kiss from a rose etc etc [ο ερατσί τσου-που θα’λεγε κι ένας παραλίγο ευρωβουλευτής]

(Νομίζω ότι ακούω αχνά Lester Young, ενώ προσπαθώ να κλείσω την εξώπορτα και να φύγω χωρίς να την ξυπνήσω. Στο δρόμο για το σπίτι μου χαμογελάω.)

Την προηγούμενη μέρα με γύρισε εκείνη σπίτι με το αμάξι της. Καληνύχτα. Σκύβω και την φιλάω στο στόμα. Ο φίλος της είναι μακριά. Μέσα στο αμάξι, με την μηχανή να δουλεύει σαν γεννήτρια καντίνας, μέσα στη νέκρα της μικρής επαρχιακής πόλης, σκύβω και την φιλάω. Και με φιλάει κι αυτή. Καληνύχτα.
Την άλλη μέρα κοιταζόμαστε στα μάτια όταν δεν κοιτάνε οι άλλοι, καληνυχτιζόμαστε μπροστά στους κοινούς μας γνωστούς, μερικά λεπτά μετά, μήνυμα «να’ρθω να σε πάρω για βόλτα και ποτάκι?», σε  5′ είμαι εκεί, μου χαμογελάει συγκαταβατικά, πονηρά, αλλά και συγκρατημένα (μα πώς το κάνει αυτό?), την πάω σε ένα υπέροχο μπαρ στο κέντρο, θυμάμαι ότι πριν κάτι μέρες μου λεγε «μου αρέσει, αλλά δεν έχω παρέα να πάω». είναι περασμένες 4, καθημερινή, το μαγαζί έχει μετρημένα 5 άτομα, μαζί με το προσωπικό, καθόμαστε στην μπάρα, μεθάμε και τα μάτια της γυαλίζουν, κοιτάω αλλού για να μήν καταλάβει πόσο χάλια έχω γίνει, με την άκρη του ματιού μου την βλέπω να γέρνει πάνω μου, και να χαμογελάει στον καθρέφτη απέναντι μας, όπως ποζάρουν τα ζευγάρια όταν τους βγάζουν φωτογραφίες και έχουν βγει έξω, και φοράνε τα καλά τους, και είναι ευτυχισμένα. Αργότερα την επιστρέφω σπίτι, δεν ζητάω τίποτα, γυρνάω κι εγώ στο δικό μου, βουλιάζω στο κρεβάτι και κοιμάμαι βαριά.

την επόμενη μέρα δε μπορεί, αισθάνεται αμήχανα να κρύβεται μπροστά στους κοινούς μας γνωστούς, 3 ώρες και 2 τσιγάρα αργότερα μου μουγκρίζει στο αυτί ότι θέλει να με γαμήσει, τελειώνω δυό φορές μέσα της, με κοιτάει κατάματα ενώ χαϊδεύεται δυνατά και μου λέει ότι χύνει, την φιλάω στα μαλλιά, και την αφήνω να αποκοιμηθεί ενώ από το μέσα δωμάτιο ακούγεται εύκολη τζαζ, και από μακρυά επαρχιωτες ξεπαρκάρουν τα αυτοκινητά τους.

μετά επιστρέφει ο γκόμενος της, απομακρύνομαι, με απομακρύνει.

τις επόμενες 3 βδομάδες περνάω τις ώρες μου στη δουλειά αναρωτώμενος αν θεωρείται stalking που τσεκάρω το προφίλ της στο facebook 3-4φορές την ημέρα, παρόλο που με έχει φίλο ΕΚΕΙ ΕΞΩ, παρόλο που την ξέρω χρόνια, και παρόλο που το έχουμε ήδη κάνει. Χαμογελάω με τις εμμονές μου.

Μαθαίνω ότι χώρισε, δεν την ενοχλώ, την βλέπω στο σπίτι κοινών γνωστών, μιλάμε αδιάφορα μπροστά στους άλλους, καληνύχτα-καληνύχτα, μαγκωμένα χαμόγελα. Μετά ο πρώτος καύσωνας είναι εδώ, χανόμαστε και πάλι, ένα πρωί ξαφνικά:

1 νέο Μήνυμα-> άνοιγμα->αυτή: Συγνώμη που φέρθηκα γαϊδουρινά (ακολουθούν δικαιολογίες που ξέρω ότι είναι εν μέρει αλήθεια) συγνώμη αν σε στεναχώρησα, δεν έχω μυαλό για τίποτα, το μόνο πράγμα που με ηρεμεί είναι η θάλασσα, το ξέρω ότι σου φαίνεται χαζομάρα, αλλά έτσι είναι, είναι αστείο αλλά η θάλασσα με χώρισε από τον *****, ίσως κι από σένα τώρα, νομίζω ότι αυτή θα είναι η γκόμενα μου για το καλοκαίρι.

όταν είσαι τόσο μακρυά από κάτι που θες τόσο πολύ, και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτό, το μόνο που μπορεί να σε σώσει είναι η αλήθεια. Αλλά η αλήθεια, ‘ΟΛΗ η αλήθεια, είναι δύσκολη. Η οθόνη μπροστά μου αναβοσβήνει.

->τυχερή η θάλασσα. Σε σκέφτομαι πού και πού. Φιλιά.

εστάλη.

8 Σχόλια so far
Σχολιάστε

με άλλα λόγια, καλό παιδί αλλά…

Σχόλιο από kalopaidialla

άχουτο μωλέ

Σχόλιο από chaca-khan

Απλά υπέροχο….

Σχόλιο από kakistrw

1)akrivws
2)akrivws
3)efxaristw poli

Σχόλιο από kalamesygxwreis

babyyy I compare you to a kiss from a rose χεχε nice touch (σχολιάζω τη λεζάντα της φωτo γιατί θα μου φαινόταν αδιακρισία να έλεγα κάτι για το κείμενο 😉 )

Σχόλιο από Bιtch Girl

aftoviografiko? an nai, esi ftais pou tin eroteftikes…exei gomeno paizei mazi sou kai gernei ston omo sou kai meta sou leei aaa to kalokairi tha exo ti thalassa gomena. ti tis apantas? unworthy of your answer. ai sto diaolo me tin kathe malakismeni. an oxi, oraio itane alla sinxistika tzamba.
goustaro pou oi ginaikes tis kanoun aftes tis malakies gia na to paizoun aplos femme fatale kai na taizoun ton narkissismo tous. ama tous kanis kati paromio, malaka se avevazoun, malaka se katevazoun. vlamennes ginaikes….

Σχόλιο από veteks

Never ruin an apology with an excuse.

Σχόλιο από Άντα Φτυς

… isws gi autin tin periptwsi na exei kati na pei o grant green.. o lester tha einia poli psixros.. ksereis ti ennow. opws k na xei omws to minima estalei..

Σχόλιο από maestros




Σχολιάστε

