φηλινγκ/μινεσοτα


ignoreland by kalamesygxwreis
Οκτώβριος 6, 2008, 11:01 μμ
Filed under: blahblahblah, movies, music

είναι κάτι μέρες που γυρίζω από την δουλειά και δεν θυμάμαι πώς γύρισα σπίτι. Ξεκλειδώνω την εξώπορτα, κοιτάζω γύρω μου, και συνειδητοποιώ ότι δεν ξέρω πώς έφτασα μέχρι εκείπήγα rem. Ωραία παραγωγή, σαν κι αυτές που βλέπεις στην τηλεόραση. γύρω μου, εγχώρια celebrity της πούτσας, που στριμώχνονται στις κερκίδες δίπλα σε P.R.ούδες, δημοσιογραφάκια, emo πιτσιρίκια που βρήκαν πρόσκληση από τον μπαμπά, υπάλληλους από τις εταιρείες των χορηγών, και κάποιους fan. Τα μεγάφωνα μας παρακαλούν να σεβαστούμε τον χώρο, να μην τρώμε-καπνίζουμε-πίνουμε. Ελάχιστοι τρώνε ή πίνουν, αλλά σχεδόν όλοι καπνίζουν. Ο δίπλανός μου λέει στην γκομενα του: «δεν έπρεπε να το λένε Kαλλιμάρμαρο, καλιΜάρλμπορο έπρεπε να το λένε» και ερωτώ: Είσαι το mtv, κλείνει η Γιάννα τις Ρόδες στο Guru, και εσύ μου κλείνεις τους c-real? Εντάξει, δε ξέρω τι πουλάνε, δεν ξέρω τι παίζει με τις εταιρείες, καλοί μουσικοί μου φάνηκαν, αλλά επαναλαμβάνω: Είσαι το mtv, και μου κλείνεις για ελληνικό act τους c-real? Ε όχι ρε παιδιά, με συγχωρείτε, αλλά δεν πάει έτσι. Κατά τα άλλα, η gabriella cilmi/cimli/chimney απλά ενδιαφέρουσα, με μόνο ξύπνημα τη διασκευή του whola lotta love, αν και τώρα που το γράφω, μου φαίνεται λίγο lame, αλλά μέχρι τότε μας είχε ψιλοκοιμήσει, οπότε σε σύγκριση με το υπόλοιπο set της, ε, highlight ήταν. Οι Κaiser Chiefs είναι τα κλασσικά αγγλοκωλοπαίδια που συμπαθήσαμε με τον πρώτο τους δίσκο, και βαρεθήκαμε μέχρι τον τρίτο. Live παραμένουν εντυπωσιακοίόλοι όρθιοι για τους rem, που κάνουν το «λάθος» να αργήσουν 10 τραγούδια μέχρι να παίξουν το the one i love. Βλέπω μερικούς εγχώριους σταρ (με την πιο ελαστική έννοια του όρου) να αποχωρούν μουτρωμένοι και ξεπαγιασμένοι. Μαζί τους ακολουθεί δειλά-δειλά και κάποιος κόσμος. Μετά το πολυαναμενόμενο χιτ, ακολουθούν κι άλλα, όσοι γουστάρουν τους rem χορεύουν, κάμποσοι όμως συνεχίζουν να αποχωρούν. Το τσάμπα δεν το έκτιμας, ούτε το σκέφτεσαι πολύ. Ουρλιάζω τους στίχους του great beyond, του imitation of life, και όσους μπορώ να θυμηθώ από το «it’s the end of the world as we know it», δηλαδή 2-3 λέξεις, και το ρεφρέν. Όλος ο κόσμος χορεύει με το man on the moon. Λήξις. Οι rem έπαιξαν μιαμιση ώρα και βάλε. Το τσάμπα δεν το εκτιμάς I know that this is vitriol. no solution, spleen-venting, but I feel better having screamed. Don’t you? όλοι κοιτούν ένα πανκιό με ροζ μοϊκάνα καθώς φεύγουμε. Τα πράσινα μάρλμπορο μαζί με τις φωνές και το κρύο, μου έχουν γαμήσει τον λαιμό. Προσπαθώ να μιλήσω στους δίπλα και ακούγομαι σαν τον Yoda, αλλά με κανονικό συντακτικό. Το βουλώνω και ανάβω άλλο ένα τσιγάρο. Η μενθόλη μου μουδιάζει στιγμιαία το στόμα. Έξω από το γήπεδο φυσάει κρύος αέρας. Ανατριχιάζω και θυμάμαι τα κλιματιστικά του καλοκαιριούγια κάποιο μυστήριο λόγο, εδώ και κανα-δυο βδομάδες καπνίζω Marlboro πράσινα. Ειλικρινά δεν θυμάμαι πώς μου ήρθε και τα ζήτησα πρώτη φορά στο περίπτερο, και οκ, έχουν την πλάκα τους αν και μου γαμάνε το σύστημα, αλλά εγώ λάκυ κάπνιζα, ώρες-ώρες απορώ, wtf? and now for something completely different: Άκουσα αυτό στο trailer του Burn After Reading, μου κόλλησε στον εγκέφαλο, το έψαξα στο ίντερνετ, και ανακάλυψα ότι πρόκειται για το «i got a line on you» των Spirit, από το lp «The Family That Plays Together» του 1968. Εδώ και 3 μέρες το χορεύω και το τραγουδάω σαν ηλίθιος την ώρα που κάνω ντους όπως έχετε καταλάβει, το πρόβλημα μου με το blog είναι ότι τελευταία μου’ρχονται μόνο κάτι σκόρπιες σκέψεις στο μυαλό, χωρίς αρχη, μέση και -κυρίως- τέλος. Γι’αυτό γράφω για άσχετα μεταξύ τους πράγματα, γι’αυτό αντιγράφω ξεδιάντροπα φορμάτ από το crackhitler, γι’αυτό δεν γράφω συχνότερα. Γιατί όσες φορές έχω ξεκινήσει να γράψω κάτι, πάντα κάπου κολλάω και δεν ξέρω πώς να το τε

5 Σχόλια so far
Σχολιάστε

[…] Posts ignorelandalways look on the bright side of lifehow to lose friends and alienate peopleΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ […]

Πίνγκμπακ από owned (partIII) « feeling.minnesota

Οχι ρε φίλε, δεν βαρεθήκαμε τους Καιζερ Τσιφς. Τους βαρέθηκες μπορεί, οχι τους βαρεθήκαμε όμως. Εμείς τους γουστάρουμε ακόμη, και το δεύερο αλμπουμ μας αρεσε πιο πολύ απο το πρώτο… Το τρίτο δεν έλιωσε ακόμη, δεν μπορώ να πάρω θέση ακόμη…

Σχόλιο από coachp

Tha sunexiso sto motivo tis asynartisias kai kathoti prosexa ton dude thimithika kai auto: This is what happens when you fuck a stranger in the ass!

Σχόλιο από Master Futourist

@coachp: (me fwni vlassi apo aparadektous):
«kala re megale mi mas deireis kiolas..»

fair point coach! gousta einai afta, klp klp.. eixa tin entypwsi, akougontas to never miss a beat, oti exei vgei k to trito lp, k apla den to’xw parei xampari…
pantws, endeiktika, to «employment» prepei na poulise gyrw sta 4 myria pagkosmiws, enw to «yours truly, angry mob» symfwna me to wikipedia poulise 1,214,750 copies. opote den tous psilovare8ika mono egw, tous psilovare8ikan kai alloi 2,7-2,8 ekatommyria an8rwpoi.
(afto to teleftaio itan g na to paiksw eksypnos.. Symfwnw, einai poli kalo group, isws na me exei kourasei ligo i formula..pantws, ksanalew gousta einai afta,afou tous goustareis esy, magkia sou, gousto sou k kapelo sou)

@Futourist: this is what happens when you find a stranger in the Alps.

Σχόλιο από kalamesygxwreis

Ωραία, περίεργη, συναυλιακή ανταπόκριση. Μπορεί να φταίει και το ότι αγαπώ R.E.M. βέβαια, κι ας μην ήμουν εκεί, αλλά ήμουν «εκεί» το καλοκαίρι σε μια άλλη πόλη και τους είδα, και εξάλλου η αντικειμενικότητά μου έχει πάει περίπατο χρόνια τώρα με τον Michael και τους άλλους, και τελικά η ασυναρτησία είναι κολλητική, μάλλον… Cheers!

Σχόλιο από dancing gal




Σχολιάστε

