φηλινγκ/μινεσοτα


the most beautiful girl in the world by kalamesygxwreis
Αύγουστος 21, 2008, 9:27 πμ
Filed under: blahblahblah

«σιγά την γκόμενα, εμένα μου θυμίζει την Μαρινέλλα.»

Κοιτάζω τον κολλητό μου θυμωμένος, ενώ προσπαθώ να μην φανεί ότι έχω θυμώσει. Η Νίκη είναι ο τύπος της κοπέλας που αρέσει στα κορίτσια, αλλά όχι τόσο στα αγόρια, ειδικά αν είναι καλοκαίρι, το οποίο σημαίνει χιλιάδες ημίγυμνες ξανθιές ξεκωλιάρες ΠΑΝΤΟΥ, και ειδικά αν αυτά τα αγόρια είναι 30χρονοι ανώριμοι μαλάκες και φυσικά, κολλητοί σου. Η Νίκη δουλεύει σε ένα από τα ομορφότερα μπαράκια της πόλης. Η Νίκη είναι φοιτήτρια, καστανή, κοντούλα, έχει τεράστια μελιά μάτια, τατού στο δεξί της μπράτσο και ώμο, αγορίστικο μαλλί, και μου μιλάει με νάζι και με ένα τεράστιο, πανέμορφο χαμόγελο, κάθε φορά που με σερβίρει. Την πρώτη φορά νόμιζα ότι είναι η ιδέα μου, το μαγαζί έχει πολύ πιο ωραίους άντρες ωραία παιδιά από εμένα, κι όμως, μου δίνει σημασία, μου χαμογελάει χωρίς λόγο, γελάει με τα κρύα αστεία μου, με σπρώχνει χαϊδεύοντάς με στην πλάτη για να περάσει και να σερβίρει 2 μαλάκες που την κοιτάνε στα βυζιά, «α σόρυ, ελπίζω να μην ενοχλώ» μου λέει χαμογελαστή, δεν ενοχλεί και το ξέρει, της το λέω, μου χαμογελάει και με κοιτάει στα μάτια, μου ζητάει τσιγάρο, τα λέμε στα πεταχτά όταν δεν έχει δουλειά, τα 5 τζιν τόνικ είναι κακός σύμβουλος, ζητάω το τηλέφωνο της στο τέλος της βραδιάς, αλλά τελικά παίρνω τα αρχίδια μου.

το επόμενο βράδυ δεν επιστρέφω, ψιλοντρέπομαι, πάω σε ένα άλλο μαγαζί, αλλά την ψιλοσκέφτομαι, τι θα μπορούσε να ειπωθεί και τι θα μπορούσε να γίνει, χαζεύω κάτι ηλίθιες αθηναίες που νομίζουν ότι το νησί τους ανήκει, γυρίζω σπίτι μεθυσμένος.

Την άλλη μέρα και όλα τα βράδυα μου στο νησί, επιστρέφω στο μπαρ που δουλεύει, αυτή σαν να μην συνέβη τίποτα, μου χαμογελάει και μου μιλάει ασταμάτητα, δεν ξέρω πως να συμπεριφερθώ, προσπαθώ να το παίξω άνετος, άλλες φορές μου βγαίνει, άλλες όχι, αν μας έβλεπε κάποιος από μακρυά ίσως να νόμιζε ότι είναι το κορίτσι μου, την παρατηρώ κάθε μέρα και περισσότερο, τα ματοτσίνορα της με μαγεύουν, πραγματικά στο λέω, με μαγεύουν. Το έχουμε γυρίσει στην πλάκα, της λέω ότι δε βρίσκω τραπέζι να κάτσω γύρω από το πόστο της, της προτείνω να της δώσω το κινητό μου και να με πάρει αν αδειάσει κάτι, γελάει πονηρά και μου λέει αινιγματικά να κάνω υπομονή και πού ξέρω-λέει- «κάτι θα γίνει», «κάτι θα αδειάσει», με πειράζει συνέχεια, αλλά μέχρι εκεί. Βρίσκουμε μια κοινή γνωστή, μια μακρινή ξαδέρφη μου, που της λέει τι καλό και γαμάτο παιδί είμαι,εκείνη γελάει, «είσαι μεγάλο καθίκι, επιστράτευσες και τους ντόπιους» χαμογελάει και τα μεγάλα της μάτια κοιτάνε κατευθείαν μέσα στα δικά μου. Οι φίλοι μου έχουν αρχίσει να με κοροϊδεύουν, εγώ εκεί, κάθε βράδυ με την Νίκη, πειράγματα μεταξύ ποτών, την κοροϊδεύω γιατί ήθελε να πάει στην Bjork, με κοροϊδεύει για τον Ολυμπιακό, συζητάμε για την Φανή Χαλκιά, για παραλίες, για κοινούς γνωστούς, έχω σταματησει να ζητάω το κινητό της και νομίζω ότι της αρέσει. θα πάω θεσσαλονίκη της λέω για τη έκθεση, είναι ο τόπος καταγωγής της, μου χαμογελάει, «θα με πάρεις μαζί?» με ρωτάει «όπου θές νίκη, πες το μου και πάμε όπου θες», μου χαμογελάει και τα μάτια της γυαλίζουν στο σκοτάδι, νομίζω είναι μεθυσμένη.

Τελευταίο βράδυ, κάτι λέμε για υπολογιστές, είσαι στο facebook? την ρωτάω, όχι μου λέει, το σιχαίνεται, μα αμάν ρε νίκη, ούτε facebook, ούτε κινητό, πώς θα γίνω ο stalker σου τον χειμώνα? της λέω χαμογελαστός. Γελάει δυνατά. Της μιλάω συνεχώς για  ένα υπέροχο μέρος στα Νότια που πρέπει να παει/θα ήθελα να την πάω. Ξαφνικά, και ενώ σημειώνει κάτι στο μπλοκάκι της, σηκώνει το βλέμμα της. «Μα τι να σε κάνω για 3 μέρες εδώ? ποσο θα κάτσεις ακόμα;». Με αφοπλιστική για τα δεδομένα μου ειλικρίνεια, της λέω δεν σου είπα να παντρευτούμε (γελάει) ούτε να γαμηθούμε ντε και καλά (ξαναγελάει). Θέλω να κάνουμε παρέα, μου αρέσει να σου μιλάω, «κι εγώ» μου λέει σχεδόν αμέσως, «γράψε το κινητό μου», το γράφω με το πιο ηλίθιο χαμόγελο του κόσμου ζωγραφισμένο στο ηλιοκαμμένο και κακορυτιδιασμένο πρόσωπό μου. θα ξανακατέβεις? με ρωτάει. η απάντηση βγαίνει χωρίς σκέψη από το στόμα μου: «Ναι, θα μείνω μόνος στο σπιτι και μετά θα πάω νότια για μερικές μέρες, θες να πάρεις κανένα ρεπό και να έρθεις κι εσύ?» Μου γνέφει καταφατικά χαμογελαστή, και ξέρω ότι θα θυμάμαι όλο το φετινό μου καλοκαίρι σε ετούτη εδώ την στιγμή. Έλα να σε φιλήσω που φεύγω της λέω δειλά, συνεχίζοντας να χαμογελάω σαν καθυστερημένος. Με αρπάζει από το πρόσωπο και με φιλάει λίγο δίπλα από το στόμα με απίστευτη λαχτάρα, όπως φιλάς ένα πανέμορφο μωρό και βυθίζεις τα χείλη σου στα αφράτα του μάγουλα. Δεν είναι στο στόμα, δεν είναι με γλώσσα, και όμως νομίζω ότι είναι ένα από τα πιο ερωτικά φιλιά που μου έχουν δώσει ποτέ. Νοιώθω ζαλισμένος, οι φίλοι μου έχουν μείνει με το στόμα ανοιχτό, εκείνη μου δείχνει το κινητό που ακόμα κρατάω στο χέρι μου αποσβωλομένος και μου χαμογελάει.

«Θα περιμένω ε?» μου λέει. Γυρίζει πλάτη και σιγά σιγά τα μάτια μου την χανουν μέσα στον κόσμο.

18 Σχόλια so far
Σχολιάστε

esi den eixes pei se proigoumeno post oti tha to kleines?

sxetika me to post: ma kala kai esi ‘sto nisi tou erota’ piges diakopes? (link sto arxediamedia.blogspot.com/2008/07/blog-post_30.html

alles paratiriseis: otan eisai 30, apagorevetai na paidiarizeis sto myspace, sto facebook, sto hi-5 kai sto asmallworld.net

an kai emena mou aresoun ta melia matia se antres kai ginaikes,kai ara isos kai na eixa sibathisei tin Niki, distixos aftin i protasi den me afinei na to kano. “Μα τι να σε κάνω για 3 μέρες εδώ? ξέρεις πόσοι μαλάκες με ενοχλούν κάθε μέρα? μου είναι δύσκολο να πάρω κάποια πράγματα στα σοβαρά”. kai pali vlepoume to poso kotes einai oi simerines ellinides. mia zoi to analioun. telika esena pote tha se arravoniasoume/pantrepsoume?

Σχόλιο από wetex

xaxaxaxaxa
Μπορείς να δεις καθαρά τώρα απ’ αυτό το λόφο

ένα τετράγωνο αυτού του κόσμου, ένα αεροπλάνο στο χλωμό ουρανό.

Θέλω να φυλάξω αυτές τις εικόνες,αυτές τις λέξεις

μέσα σου

TA XETE PAIKSEI OLOI SAS.MONO ‘ENAS LOIMOS, MIA XOLERA’ THA MAS SINETISEI.

(xereis gia pion milao, ton exeis sta linkz kiola)

Σχόλιο από wetex

ela nte, ta haiku mas maranane…
oso g to oti ta paiksame,
e ti na kanoume, erwteftikame, sue us.

ps: den paνtrevomai(x2), egw den sovarevomai, k i niki einai to pio erwtiko plasma tou fetinou kalokairiou, mazi me ekeini tin paraguani akontistria apo to μπεηζηνγκ 08.

Σχόλιο από kalamesygxwreis

olokliros triantaris+ mantraxalos kai milas gia erota? άιντε σοβαρέψου

Σχόλιο από wetex

φιλε χαιρομαι για σενα! Ειναι ωραια η πρωτη περιοδο του ερωτα που χαριεντιζεις ανεμελα και δινεισ ουσια στα πιο μικρα πραγματα του κοσμου αρκει να εσωκλειονται στο μικροκοσμο των δυο και τα βλεπεις ολα ομορφα , μαγικα και πεταλουδιτσες φτερουγιζουν αβυσαλεα στο στομαχι σου….αχ! Μετα ειναι τα δυσκολα…αρχιζει η παντοφλα , η γκρινια και το επιμονο στησιμο μπροστα απο την τηλεοραση με τα χερια σταυρωμενα να σου κρυβουν την θεα απο τον αγωνα του τσαμπιονσ λιγκ!

Σχόλιο από idimon

Σχόλιο από kalamesygxwreis

ase pou eimai k gavros k den to vlepw gia c.l. fetos…

Σχόλιο από kalamesygxwreis

ti oraia pou ta les vre atime…

Σχόλιο από anna

ημιάσχετο αλλά μόνο εγώ βλέπω τη σύνδεση carpenters με white stripes;

Σχόλιο από marl(t)

anna: nai, eides?

marl(t): esy k kamia 200aria xiliades mousikokritikoi..wraio tragoudi e?
swsto k endiaferon point pantws, bravo marouli!
eides ama o an8rwpos exei vgalei k ena polytexneio?
(pou elege k o spyros stous aparadektous..)

pws pernas ekei sta ksena?

Σχόλιο από kalamesygxwreis

Πολύ ωραίο το κείμενο,η Νίκη,ο έρωτας και όλα.
Η μαρινέλλα που κολλάει; λόγω κοντού μαλλιού; ή σου τραγουδούσε τότε που σε έσπρωχνε «λίγο κρασί,λίγο θάλασσα και τ’αγόρι μου»; οχι ε;

Καλημέρες!

Σχόλιο από kleine wolke

epeidi exei konto malli k megala matia…malakies tou kollitou mou mwre..
kalimera k thanx

Σχόλιο από kalamesygxwreis

άντε σου φεξε πάλι….ένα σωρό σχόλια….το κλαμπ των απανταχού υπόλοιπων ελλήνων ερωτευμένων θα είναι….

Σχόλιο από wetex

me fwni gianni apo aparadektous:

«me krazoune kiolas!»

Σχόλιο από kalamesygxwreis

κάτι μου λέει πως το επόμενο ποστ θα είναι αφιερωμένο στο γάμο.

Σχόλιο από indieanajohn

Προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου (και σε ενα βαθμό το καταφέρνω) να μην μου αρέσουν τέτοιου είδους κείμενα/posts. Επίσης φροντίζω(πάλι όσο με παίρνει) να μην κάνω comments σαν αυτό που γράφω τώρα!
Αλλά το post σου μου άρεσε πάρα πολύ.
Είναι ωραία να μεταφράζεις τα πάντα όπως τα θές. Να νομίζεις πως όλα γίνονται επείδη της αρέσεις. Και τελικά να είναι έτσι.(έκπληξη!!)

Ένας άλλος snowman θα έκανε το εξής comment :
«Τελικά το έφαγες το γκομενάκι??»
Αλλά με πέτυχες!

Σχόλιο από snowman

vasika perasa na po ena geia. telika tin pires? giati eseis oi antres lete oti tha parete tilefono alla den pairnete.

Σχόλιο από wetex

[…] Posts the most beautiful girl in the worldowned (partIV)(and i feel fine)το δικο μου τοπ-10: yippie kay yay motherf*ckers!kill […]

Πίνγκμπακ από the most beautiful girl in the wordle « feeling.minnesota




Σχολιάστε

