φηλινγκ/μινεσοτα


closure* by kalamesygxwreis
Φεβρουαρίου 21, 2008, 5:45 μμ
Filed under: blahblahblah

best selfshot ever.

Το ξέρω ότι εξαφανίστηκα, αλλα τον τελευταίο καιρό ζω κινηματογραφικές στιγμές.

εντελώς.

και δεν εννοώ κινηματογραφικές με την έννοια δράση/γρήγορα αυτοκίνητα/δυνατό σεξ με δεκάδες παρτενέρ από όλο τον κόσμο.

εννοώ κινηματογραφικές, με την έννοια του «τζηζαστιτιφακινκραηστδενταπιστευωαυταπουμουσυμβαινουνμαλακαμουθαταλεωστον-
κοσμοκαιδεθαμεπιστευεικαιδυστυχωςδισιζνατενασιντριπδισιζριλιχαπενινγκφακφακκαιιι-
ΦΑΚ.»

καταλαβαίνετε.


δηλαδή, πραγματικά αυτά που μου συμβαίνουν πρέπει να γραφτούν σε βιβλίο, και μιλάω εντελώς σοβαρά. είμαι στο σημείο που περιμένω να μου συμβούν ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Από αμόνι στο κεφάλι μόλις ξεμυτίσω από το σπίτι μέχρι παρτούζα με 2 playmate. Το οποίο πραγματικά, θα το προτιμούσα ιδιαίτερα αυτή την περίοδο. (αν Υπάρχεις, please Jebus, pleeeeaaase!) Επίσης, αν κάποια playmate ξέρει να διαβάζει και διαβάζει αυτό το κείμενο, ας επικοινωνήσει μαζί μου στο kalamesygxwreis@yahoo.gr. Ή ας με βρει στο facebook. hint: είμαι 29, καστανόξανθος με πράσινα μάτια, φοράω ένα ροζ t-shirt, στην πικ φαίνομαι 10 χρόνια πιο νέος και 100 φορές πιο γκόμενος, και το status μου γράφει: ΘΑ ΧΥΘΕΙ ΣΠΕΡΜΑ. Classy, i know.

Τάσος ΠάντοςΤέλος πάντων. Tις τελευταίες 2 βδομάδες λοιπόν, μου έχουν συμβεί πράγματα που υπό άλλες συνθήκες θα με σκότωναν. Όχι βιολογικά, αλλά σίγουρα θα άλλαζαν αυτό που είμαι, τον εαυτό μου και την ζωή μου. Ταυτόχρονα, έχω βιώσει τέτοιες τεράστιες χαρές από το πουθενά, τόσο μεγάλες που όλα τα άσχημα εξαφανίζονται, έστω για λίγο, και το μόνο που μου μένει είναι ένα γλυκόπικρο χαμόγελο και το κλικ ενός τηλέφωνου που κλείνει. Στην αρχή είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό, με είχε ζαλίσει η συνεχής εναλλαγή συναισθημάτων, οι αλυσιδωτές συμπτώσεις, η τύχη και η ατυχία, το πάνω και το κάτω. Όσο περνάει ο καιρός όμως και η φάση συνεχίζεται, το συνηθίζω κι εγώ, και πλέον διασκεδάζω με όλα αυτά που μου συμβαίνουν.

Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω που θα σταματήσει όλο αυτό. Φαντάζομαι τον εαυτό μου σε έναν, δυό μήνες-10 κιλά πιο αδύνατο-καθισμένο σε μια χρυσή πολυθρόνα, με ένα χανγκόβερ να μου ανοίγει το κεφάλι στα δύο, άϋπνος και αξύριστος για μέρες, φορώντας ένα τέλειο Boateng κουστούμι, με δύο playmate δίπλα μου, (μια καστανή, μια ξανθιά), να κοιτάζω από ψηλά την πόλη ενώ ένας τεράστιος σεισμός ή το τέρας του Copperfield Cloverfield καταστρέφει τα πάντα, και όλη η ζωή μου όπως την ήξερα καταρρέει μπροστά μου.

το καλύτερο ηχοσύστημα του κόσμου παίζει δυνατά το useless stuff των Cracker. Κι εγώ χαμογελάω γλυκόπικρα.

——————————————————————————————————

*noun

the feeling or act of bringing an unpleasant situation, time or experience to an end, so that you are able to start new activities

a sense of closure
to achieve/reach closure

(from Cambridge Advanced Learner’s Dictionary)

12 Σχόλια so far
Σχολιάστε

den tha ma peis ti egine telika?
krimaaaaaa…..

Σχόλιο από maphia

άντε, με τις υγειές σου

Σχόλιο από chaca-khan

relaxit’sjustanacidtrip 😛

Σχόλιο από Bίtch Gίrl

εύχομαι η κινηματογραφική ζωή σου να μετατραπεί άμεσα στο ‘Ο Τσάρλι και το Εργοστάσιο Σοκολάτας’!

Σχόλιο από enteka

@maphia: den mporw na sou pw.
ektos apo to oti eimai mystiriwdis, exei xontrynei i fasi, den ginetai…an den imoun toso tempelis, mporei mia mera na ta egrafa se vivlio.
alla den.
@chaka:thanx dude
@bitchgirl: it’not. I’ve already checked.
@enteka: amin (kai thanx!)

Σχόλιο από kalamesygxwreis

κουράγιο!
είσαι ήρωας. ρίλι εντ τρούλι.

Σχόλιο από discolata

Tin teleftaia fora pou mou sinevei afto, imoun stin datsa mou ligo eksw apo to Vladivostok,sta oria me Kiourtstzk(*), armega katsikes tragoudondas epitixies tis Pwlinas ksexasemenes apo kairo kai me to elef8ero podi mou kounousa paradipla tin ksilini kounia tou mikrou aderfou tou Petran, pou toso adoksa xa8ike ston polemo tis Krimaias, liges wres argotera.
Ksafina oi ouranoi skistikan sta dio, i katsika mou pire fwtia, mirwdies apo kamenous zwikous istous kai idrwta apo apoditiria eparxiakis omadas handball aplw8ikan pandou, kai egw vre8ika na strovilizomai imigimni (forousa mono ton ekdromiko skoufo mou) ipo tous ri8mous tis tessarakostis simfwnias tou Rachmaninoff gia omeleta kai piano se la fasona.
Otan ksipnisa, ta tomaria apo kastores pou kaliptan to -aksafna dermatostikto me tatouaz tis iapwnikis mafias- kormi mou, 8a eixan na poun mia poli endiaferousa istoria an mporousan na milisoun…Ti 8elw na pw me ola afta?

LEGE RE MALAKA TI SOU SINEVEI.

Σχόλιο από Misirlou Oubliez

mipos sou ekatse kamia klironomia?

Σχόλιο από wetex

Δες το και αλλιώς: Αν περνούσαν οι μέρες και δεν σου συνέβαινε τίποτα απολύτως; Και ζούσες μέσα στην απόλυτη βαρεμάρα; Θα το προτιμούσες;

Σχόλιο από Urban Tulip

@misi: true story?
de lew tpt, den einai tis parousis.
@wetex: oxi, alla, METAKSY ALLWN,mou ekatse protasi gia gamati douleia, pou logika 8a lysei to oikonomiko mou gia ta kala, ALLA 8a prepei na pairnw pipes sto systima episis gia ta kala. episis, to 8ema einai oti me vlepw na pairnw KAI tis mpales, pou leei k enas filos. we’ll see…
@U.T.: oxi de 8a to protimousa, gt to perasa dyo mines prin k itan xalia… alla kai pali, tetoios xamos? aaanyways..

Σχόλιο από kalamesygxwreis

@discolata: no more χοιρος anymore.
o monos ali8inos hero twra teleftaia einai o hiro.
thanks a lot pantws… TASOS Pantos.

Σχόλιο από kalamesygxwreis

[…] και το ΜΟΝΟ που μου έρχεται στο μυαλό είναι κάτι παλιό από ένα ωραίο blog που διάβαζω συχνά πυκνά. Το ξέρω ότι […]

Πίνγκμπακ από Μωρό μου 2009, bye, bye, bye « cooking4kings




Σχολιάστε

