φηλινγκ/μινεσοτα


«under slate gray Victorian sky…» * by kalamesygxwreis
Φεβρουαρίου 13, 2008, 4:04 πμ
Filed under: blahblahblah, music

camden.jpg

«CAMDEN TOWN AIN’T BURNING DOWN!» φωνάζει η Amy στην τελετή των Grammy, και αυτό το πράγμα πλάσμα που τόσο μου αρέσει να κοροϊδεύω μου ξαναγίνεται συμπαθές μετά από πολύ, πάααρα πολύ καιρό.

το Camden ήταν η βόλτα μου, η άκρη μου, η κυριακή μου μακριά από τα malls και τα φώτα του Λονδίνου. Ήταν το βιετναμέζικο δίπλα στην γέφυρα που με πήγαινε η τζο («φάααα», έτσι την λένε την σούπα, μου εξηγούσε και χαμογέλαγε στην γριούλα που την θαύμαζε για την ομορφιά της: you ahr mix-you ahr very beautifur), ήταν η πρώτη μου lomo, ήταν τα πανκιά στην γέφυρα, τα ταλαίπωρα ρούχα στις κρεμάστρες, ο τζιόρτζιο-το πορτογαλέζικο τζάνκυ με το χειρότερο σκανκ στην ιστορία του λονδίνου, ήταν η μπέκυ η παλιά μου συμφοιτήτρια που πάντα πετύχαινα τις Κυριακές, ήταν οι χλιαρές μπύρες μετά, και ο βρώμικος tube station, τα live στις pub, το cyberdog και το μπλουζάκι με το εξώφυλλο του goo, ήταν μια ινδή να κυνηγάει έναν άστεγο που κάτι της έκλεψε, ήταν ένα άθλιο σαντουιτσάδικο ονόματι olympic ή κατι τέτοιο, ήταν μία από τις σίγουρες βόλτες μου για την επόμενη φορά που θα πάω στο νησί.

ντριν

-έλα, είδες ειδήσεις? είμαι πολύ στεναχωρημένη..

-κάηκε το κάμντεν ε?

-ναι, το είδες κι εσύ?

-ναι. Θα το ξαναφτιάξουν μωρέ, δεν νομίζω…

-ξέρεις τι κάηκε? δεν λένε οι ειδήσεις, λέω να μπω νετ να δω. μαλακία ρε γαμώτο.

-εντελώς.

κλικ

——————————————————————————————-

Come back to Camden«, Moz

7 Σχόλια so far
Σχολιάστε

:(:(

[το cyberdog! ναι!]

Σχόλιο από enteka

αληθεια λες; σε λιγες μερες θα μαι εκει, μη μου λες τετοια! παω να ψαξω δεν μπορει!
οχι στο καμντεν, ειχα περασει μια υπεροχη κυριακη κι εγω πριν κατι χρονια..

Σχόλιο από lifewhispers

Τραγικό…

Σχόλιο από Marabou

1. ksekollate me tin exidanikefsi tou Londinou. mia poli san tis alles einai. nomizo einai i apostasi pou megalonei to mitho.

2. nai siga afta pou leei i Amy malakies. exei idi metakomisei East.

3. to kapsane giati se ligo kairo tha doume tipota malls ekei pera i super design-ata grafeia. einai tis modas sto Londino afto. meros tou genikou redevelopment.

Σχόλιο από wetex

oxi… einai mia poli san tis alles stis opoies exoume zisei stigmes.

Σχόλιο από Marabou

http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=13245970&blogID=357773450

se vrika apo agapimeno moy blog, shes right you know

Σχόλιο από me

[…] ή απλά να μας χαστουκίσει? δεν βοήθησε την κατάσταση σχόλιο άλλου κοριτσιού που μας ήρθε από το παραπάνω blog, και περιέπλεξε τα […]

Πίνγκμπακ από ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟΠ-10: Reduce Reuse Recycle (part2) « feeling.minnesota




Σχολιάστε

