φηλινγκ/μινεσοτα


just perfect by kalamesygxwreis
Ιανουαρίου 13, 2008, 4:08 μμ
Filed under: blahblahblah

god-like status

σε εναν τέλειο κόσμο, η τηλεόρασή μου δεν θα έπαιζε μπουζούκια στις 11 το πρωί της Κυριακής. Αλλάζω κανάλι και μια χοντρή μετράει τα άστρα. Για 2 ώρες. Αυτό είναι που λείπει από τα πρωινά της Κυριακής μου τόσα χρόνια, και δεν το είχα καταλάβει. 57 channels (and nothin’ on).

σε έναν τέλειο κόσμο, το 80% αυτών που βλέπω στην τηλεόραση θα ήταν στην φυλακή, είτε για εκβιασμούς, είτε για οικονομικά σκάνδαλα, είτε για προσβολή της -υποτυπώδους- αισθητικής μου, και της -καθόλου εντυπωσιακής- νοημοσύνης μου. When I am king, you will be first against the wall.

σε έναν τέλειο κόσμο, ο Charlie Day θα ήταν ο νέος -και πολύ πιο αστείος- Μπεν Στίλερ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, και το «it’s always sunny in Philadelphia» θα διαφημιζόταν σε τεράστιες αφίσες του ΑΝΤ1 στην θέση του Prison Break. Και τότε θα είχε νόημα και το σλόγκαν του σταθμού, γιατί πραγματικά θα αναρωτιόμασταν: «Βλέπω καλά? Είναι ΑΝΤ1?!?» Προκαλώ τον ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ να δει το επεισόδιο «Charlie gets crippled» και να μην γελάσει. Exhibit A: o Charlie διαπιστώνει ότι από τότε που βρέθηκε σε αναπηρικό καροτσάκι, όλοι, και κυρίως οι strippers, του φέρονται καλύτερα. Aποφασίζει να το εκμεταλλευτεί για να κερδίσει τσάμπα lapdances και τσάμπα μπύρες. Λεπτομέρεια? O Charlie είναι ηλίθιος και αποφασίζει να μεταμφιεστεί σε βετεράνο του Βιετνάμ (αλά Τομ Κρουζ στο Γεννημένος την 4η Ιουλίου) , για ακόμα πιο δραματικό εφφέ:

σε έναν τέλειο κόσμο θα καταλάβαινα λίγα παραπάνω πράγματα από τα ιερογλυφικά που βρήκα στην τσέπη ενός τζην, και υποτίθεται είναι οι σκέψεις μου για την νέα χρονιά:

«ας μη μείνουμε στην επιφάνεια, αν και όλα γυαλίζουν σαν τρελά: η ντισκομπάλα του Liebe και το Thessaloniki blonde παντού γύρω μου στην Τσιμισκή. Τα σιδεράκια της γκαρσόνας στο elvis και το φωτισμένο καράβι του φτερωτού στην Αριστοτέλους. Τα φώτα από το bar του Μακεδονία Palace και τα μάτια των παιδιών την Πρωτοχρονιά. Ένας μικρόκοσμος ανοίγεται μπροστά μου, ΠΑΟΚ, ΕΡΤ3, τα fennaFresh, κοίτα, μου λέει η jojo, αυτός θεωρείται ο πιο indie γκόμενος της πόλης, (μέσα μου σκέφτομαι: δηλαδή ο Βαλλάτος με πιο παχύ λάμδα?), αυτός βέβαια είναι λέει ο frontman μια τοπικής μπάντας με ξένο όνομα (πιασάρικο, το ομολογώ) και μοιάζει με τον Jared Leto αν ο Jared Leto ντυνόταν σαν τον Κοριαλά on acid,» wow, ορισμένες φορές εντυπωσιάζω και τον εαυτό μου με την κακία που βγάζω.

σε έναν τέλειο κόσμο τα τσουρέκια του Τερκενλή που έφερα από θεσσαλονίκη δε θα μπαγιάτευαν ποτέ, στις φωτογραφίες θα φαινόμουν 10 κιλά πιο αδύνατος, δε θα μάλωνα με την Jojo για μπούρδες, θα προχωρούσα την σκέψη που είχα για μια μπλογκοσυνέντευξη με την Λυδία Παπαϊωαννου (τίτλος: » H Λυδία ΔΕΝ ντρέπεται που όλο εκείνη βλέπετε»), και in other news, το κουτάκι στο facebook δε θα έγραφε single.

Μάλλον θα έγραφε «it’s complicated», αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

σε έναν τέλειο κόσμο, θα βάζαμε 5 γκολ σήμερα στον βάζελο, θα ήμουν ξάπλα στον καναπέ μου όλη μέρα και θα αδυνάτιζα, η ξανθούλα που μου έδωσε το κινητό της χθες θα ήταν η γυναίκα της ζωής μου, και εγώ θα είχα κάτι καλύτερο να κάνω κυριακή πρωί από το να κάθομαι και να γράφω τις σκόρπιες σκέψεις μου για ανθρώπους που δεν ξέρω, δεν με ξέρουν, και δεν θα με μάθουν ποτέ.

ποτέ.

υγ: σε έναν τέλειο κόσμο, ο έντεκα δε θα αποκτούσε δίδυμα ανηψάκια, αλλά τρίδυμα, και θα τα ονόμαζε χιούη, λιούη και ντιούη. εν πάσει περιπτώσει, φίλε έντεκα να σου ζήσουν! άλλωστε ποιος είμαι εγώ να κρίνω?

όπως λέει κι ένα παλιό κλισέ, κανείς δεν είναι τέλειος.

8 Σχόλια so far
Σχολιάστε

ποιά είναι αυτή η Jojo τέλος πάντων;

Σχόλιο από marouli(ta)

(λολ!)

Σχόλιο από enteka

@maroulita: ela mou nte! ma poia einai telos pantwn?

@enteka: epireastika apo ta strips me tin oikogeneia donald duck sto blog sou. na sou zisoun

Σχόλιο από kalamesygxwreis

Ποια είναι η γκαρσόνα του elvis με τα σιδεράκια;

Σχόλιο από harisheiz

s ena teleio kosmo,den tha ksupnaga stis 6 meta apo oneiro oti eixa theio to veggo,
s ena teleio kosmo,den tha xa prwi prwi 124 mail ‘steile-auto-to-minima-se-18.2-filous-sou-gia-eirini afoplismo-xamilaepitokia-s-esena-kai-soli-tin-plasi
An ksipnaga stis 6 s ena teleio kosmo,tote
tha xa mail diko tou ston inbox,
tha xa theio to veggo,
tha ksanakoimomoun kai den tha diavaza to blog sou.
Alla opws elege ki i manoula mou:’Den erxontai ola opws ta theloume.Tha ton pantreuteis.Kai tha ton agapiseis'(sic)
bonne annee

Σχόλιο από noikokura

και έλεγα τι θα κατεβάσω μετά το «Pushing Daises» (http://en.wikipedia.org/wiki/Pushing_Daises)…»It’s Always Sunny in Philadelphia!» τι ωραία αίσθηση να ξέρεις πως υπάρχουν πολλοί που δεν έχουν ζωή.

Σχόλιο από theintvduals

@harisheiz: re file, 2 gkarsones, ante 3 exei sto elvis. de nomizw na forane oles oi siderakia, alliws 8a milagame gia fwtografikes proslipseis apo idioktiti me fetish. Mia apo aftes foraei. E, afti! @noikokyra: se enan teleio kosmo, 8a sou kollagane ensima, k ta xronia sto spiti 8a itan syntaksima.
@Intviduals: an eiste sto facebook, yparxei sxetiko group, mpeite k deite ta best of tou charlie, GAMANE!
h seira einai kali, ektos apo tin triti season pou einai hit-and-miss, alla o charlie einai o pio aksiagapitos loser tis teleftaias dekaetias

Σχόλιο από kalamesygxwreis

καμιά προσωπικότητα που τελεί εν συγχύσει μάλλον. Αλήθεια γιατί μαλώσατε;

Σχόλιο από marouli(ta)




Σχολιάστε

