φηλινγκ/μινεσοτα


such a perfect day by kalamesygxwreis
Δεκέμβριος 12, 2007, 3:59 μμ
Filed under: blahblahblah

μια μέρα χωρίς δημοσιογράφους, χωρίς αυτή την τηλεοπτική αθλιότητα που μας έχει γίνει πια ρουτίνα, χωρίς δουλειά, ξάπλα στο σαλόνι μου, μιλάω σε φίλους σε τηλέφωνο και msn, ψευτοχαζεύω το Κontroll, όλα είναι έναν τόνο πιο κάτω, εκτός από την διαθεσή μου, χθες πήγα γήπεδο, δίπλα μου ήταν ο σεϊταρίδης με την κοπέλα του, με κασκόλ του Θρύλου, και, μα την παναγία, μέχρι χθες τον είχα για πολύ μαλάκα, και χθες άλλαξα τελείως γνώμη, ήρθε στην κερκίδα των 20 ευρώ, μαζί με την κοπέλα του το καταλαβαίνεις, και χαμογελούσε σε όλους και ούρλιαζε όλα τα συνθήματα, και αγκάλιαζαν κι οι 2 τους δίπλα τους, πιτσιρίκια και μουστακαλήδες χοντρούς, και κορόιδευαν τους Γερμανούς που είχαν φέρει και κάτι σημαιάκια του βάζελου, και τους βλέπαμε με τον αδερφό μου και γελάγαμε, γέλαγε τόσο δυνατά, με ενα τεραστιο χαμόγελο ανάμεσα στα αξύριστα του μάγουλα, που με τσιτώναν όταν με αγκάλιαζε στα γκολ, μετά ανάλυση στο τραίνο με άγνωστους, γέρους και σπυριάρικα πιτσιρίκια, μπαμπάδες και αδελφούς σαν και μένα με τον δικό μου (πραγματική απορία: υπάρχει κανείς εκεί έξω που να συμπαθεί τον γκώνια?), σήμερα δε μπορώ να βρω μια γαμημένη εφημερίδα επειδή ξύπνησα αργά, και είμαι ξάπλα στο σαλόνι, μιλάω σε φίλους, ψευτοχαζεύω μια ταινία που έχω ξαναδεί, και είμαι χαρούμενος επειδή ο θρύλος είναι στους 16.

υγ: Ότι έχουν απεργία οι δημοσιογράφοι το ανέφερα? oh, what a perfect day.

8 Σχόλια so far
Σχολιάστε

υγ: Ότι έχουν απεργία οι δημοσιογράφοι το ανέφερα? oh, what a perfect day. Eisai MALAKISMENO 😦

Σχόλιο από Sophia

gia tous tileoptikous to’lega, esy den pianesai.

ps: ESY EISAI!

Σχόλιο από kalamesygxwreis

Εγώ βαριέμαι και αυτούς των εφημερίδων.

Σχόλιο από fvasileiou

oi idies mourges einai panw katw, apla otan vgoun tileorasi nomizoun oti einai kai gamw tous opinion-makers, kai ginontai akoma xeiroteroi.

Σχόλιο από passerby

nai oloi oi dimosiografoi, midenos exairoumenou, einai malakes. simfonoume. epitelous.

Σχόλιο από lady d

ποιος ειναι ο σειταρίδης

Σχόλιο από yo!reeka's

aftos pou paizei stis gorgones k tous singles.epaize k stin loufa.

Σχόλιο από kalamesygxwreis

kai ksaderfos tou ypotithemenou vammenou vazela GIOURKA (kala mono afto vrika na pw?)

Σχόλιο από Rayman




Σχολιάστε

