φηλινγκ/μινεσοτα


Halfway between the gutter and the stars* by kalamesygxwreis
Δεκέμβριος 8, 2007, 3:05 μμ
Filed under: blahblahblah

http://content.answers.com/main/content/wp/en/2/2a/Athens-night-view1.jpg

Στέκομαι όρθιος στην μπάρα του hell’s kitchen και χαζοπίνω ένα ποτό. Σήμερα είναι του Αγίου Νικόλαου (βοήθεια μας) και το μαγαζί είναι όλο κλεισμένο απο 3 διαφορετικούς Νίκους. Είχα κανονίσει ήδη ένα ραντεβού εκεί, είναι και ψιλο-στέκι μου, οπότε αποφάσισα να μείνω για ένα ποτό, αν και δεν ξέρω κανέναν, παρά μόνο 1-2 φίλους που είναι εκεί μαζί μου, κι αυτοί από σπόντα. Ο ένας από αυτούς, αναγνωρίζει έναν φίλο του σε μια παρέα που γιορτάζει, και τον φέρνει για συστάσεις. Ο τύπος είναι manager πολυεθνικής/δικηγόρος/rocket-scientist/ο αντίχριστος/δεν θυμάμαι ακριβώς τι, αλλά την έχει ακούσει στερεοφωνικά, μου ρίχνει μια ματιά στην χαιρετούρα, μάλλον τον επηρεάζει αρνητικά ότι είμαι και ντυμένος λίγο σαν 16χρονο γλυφαδιωτάκι, και για τα επόμενα 10 λεπτά που μας μιλάει, δεν μου ξανα-απευθύνει τον λόγο. Ιn fact, ούτε καν με κοιτάει, όταν προσπαθώ να μπω στην κουβέντα και στο ατελείωτο name-dropping που έχει επιστρατευσει για να μας πουλήσει την λαμπερή-όπως την αντιλαμβανεται- ζωή του.

Αρχίζω να αδιαφορώ για την κουβέντα, και ξαναστρέφω το βλέμμα μου στον κόσμο που τώρα γεμίζει το hell’s. Μια κοπέλα όμως, στο διπλανό τραπέζι, μας κοιτάζει. Εκεί καθόταν και ο βλάκας πριν τον φέρει ο φίλος μου για τις συστάσεις. Λες να είναι η γκόμενα του, ή ακόμα καλύτερα, καμιά αδερφή του? Η κοπέλα με κοιτάει στα μάτια. Ξανά και ξανά. χοχοχο! revenge.


Ο τύπος με τα πολλά σταματάει να μιλάει, μου πετάει ένα «μεγαλόψυχο» «χάρηκα φίλε» και επιστρέφει στο τραπέζι δίπλα στο κορίτσι. την φιλάει στο στόμα, άρα είναι η κοπέλα του. Κρίνοντας από την μούρη του βέβαια, δε θα με εξέπληττε να είναι και αδερφή του, αλλά νομίζω μας είπε ότι είναι από ένα νησί και όχι από Πύργο Ηλείας. Whatever. Γυρίζει να χαιρετίσει έναν φίλο του που μόλις μπήκε, και το κορίτσι με ξανακοιτάει στα μάτια. Για τα επόμενα 15 λεπτά με κοιτάει όσο πίνει το ποτό της, μου χαμογελάει προσεκτικά όταν περνάει δίπλα μου για να φτάσει στο μπαρ, τεντώνεται να πιάσει το τσαντάκι της όταν μια παρέα μπαίνει ανάμεσα μας και μας εμποδίζει. Ο άλλος, χαμπάρι. Δεν είμαι κανένας ωραίος, ούτε αυτή ήταν η γυναίκα των ονέιρων μου, δεν μιλάμε για κάποια χολυγουντιανή ρομαντική κομεντί. Όμως, είναι κάτι τέτοιες εκλάμψεις της ανθρώπινης φύσης που με κάνουν να πιστεύω ότι υπάρχει Θεός, και απλά δεν μου το δείχνει συχνά γιατί τον έχω τσατίσει.

Ο Βαγγέλης μου προτείνει να πάμε στην Κοτζιά, να δούμε «το άστρο που ετοιμάζει ο Νικήτας για τις γιορτές». Το Hell’s βρίσκεται ακριβώς πίσω από το δημαρχείο, κοντά στις παρυφές του γκέτο μεταξύ Ψυρρή και Ομόνοιας-Πλατεία Θεάτρου, Βαρβάκειος, Σοφοκλέους, Γερανίου, Οκανά, συσσίτιο Δήμου Αθηναίων, πρέζα, φτώχεια, εξαθλίωση, μετανάστες, πουτάνες και νταβάδες, στα 50 μέτρα πίσω από το λαμπερό δημαρχείο. Μπροστά κούκλα, πίσω πανούκλα. Αν δεν ήταν τόσο καλό εστιατόριο, θα είχε ήδη κλείσει. Αντιθέτως, πάει πατητό.
Βάζουμε τα μπουφάν μας, περνάω δίπλα από τον ηλίθιο, τον χτυπάω στην πλάτη, το κορίτσι με κοιτάει για τελευταία φορά βαθιά μέσα στα μάτια, χαμογελάω, βγαίνω έξω, περπατάμε προς Κοτζιά, τυφλωνόμαστε από τα εκατοντάδες λαμπιόνια της κατασκευής που ετοιμάζεται.

«Γαμάτο» λέει ο Βαγγέλης » και θα’ρθουν και τα κανάλια να το πάρουν, θα το δείχνουν πολύ γκράντε.»

Ο Βαγγέλης είναι διαφημιστής, και πολύ της εικόνας.

– «Τι γαμάτο ρε μαλάκα, εκεί που στέκεσαι βρωμάει κάτουρο», απαντάω εκνευρισμένος. «αλλά βέβαια, ξέχασα, η τηλεόραση δεν μυρίζει…»

-«Ακριβώς!» μου πετάει ο Βαγγέλης, και ξεκαρδίζεται, γελώντας ειρωνικά.

μια πινακίδα ενημερώνει: «Εργασίες του Δήμου Αθηναίων. Ευχαριστούμε για την κατανόηση». Σκέφτομαι ότι είναι πολύ άσχημο να σου ζητάνε κάτι που δεν σου έχουν προσφέρει ποτέ.

(*)

7 Σχόλια so far
Σχολιάστε

Αυτός που γράφει δεν είσαι εσύ! Τι σου συμβαίνει αγόρι μου? Σε έχει πιάσει η μελαχολία των Χριστουγέννων? Για put yourself together σε παρακαλώ!

Σχόλιο από sophia

gt mourmourizei to koritsi?
ti exei to post? emena mou arese…
ekeino to kwloastro opws les, akoma na to teleiwwsoun! x8es perasa apo kei.

Σχόλιο από passerby

1. Δεν είδα το άστρο του Νικήτα ακόμα. Χάνω;

2. Το πρόβλημα με αυτές τις γκόμενες που σε κοιτάνε επίμονα στα μπαρ, είναι ότι συνήθως οι ιστορίες τελειώνουν εκεί και μένεις με το πι στο χι. Και η γκόμενα αναστενάζει κάτω από τον #%&*$ ενώ εμείς μένουμε με την… ηθική ικανοποίηση.

Με έπιασε κι εμένα η μελαγχολία των Χριστουγέννων;

Σχόλιο από fvasileiou

Δεν είσαι ωραίος??

Σχόλιο από colpocoquette

oxi, eimai apla xaritwmenos, pou leei k mia fili mou.
gt, esy eisai?

Σχόλιο από kalamesygxwreis

De vlepeis th photo mou?

Σχόλιο από colpocoquette

Πολύ καλογραμμένο και ιδιαίτερα αστείο. Kudos!

Σχόλιο από The Illustrious Grimace




Σχολιάστε

