φηλινγκ/μινεσοτα


μπορεις να μου δανεισεις ενα ποιημα για 2 μερες? by kalamesygxwreis
Δεκέμβριος 3, 2007, 2:25 μμ
Filed under: blahblahblah, the idiot box

1mid.jpg

Μπορείς να μου δανείσεις ένα ποίημα για 2 μέρες?
Θα το έχω μαζί μου και θα το διαβάζω όταν βαριέμαι στο μετρό, και στο γραφείο./Μπορείς να μου δανείσεις ένα ποίημα? Mόνο για 2 μέρες! Θα το κρατάω κρυμμένο στη εσωτερική τσέπη του σακακιού μου σαν φυλαχτό που καρφίτσωσε η μητέρα μου για να με φυλάει./Μπορείς να μου δανείσεις ένα ποίημα για 2 μέρες? Θα μείνει κρυμμένο από όλους, σαν το πιο σιχαμένο μυστικό που είχα ποτέ./Ένα ποίημα? Μόνο για 2 μέρες! Θα το ακούω στα μπάσα των άθλιων ξενυχτάδικων, καθώς περιμένω στο κρύο, σκυμμένος στο σακάκι μου, μετέωρος στην κρίση του ανθρωποειδούς στην πόρτα./Μπορείς να μου δανείσεις ένα ποίημα για 2 μέρες? Θα με ακολουθεί για πάντα, σαν φρικτή παιδική ανάμνηση./Μπορείς να μου δανείσεις ένα ποίημα για 2 μέρες? Θα το φυλάω δίπλα στην καρδιά μου.

Δεν πρόκειται να δημοσιευθεί, στο υπόσχομαι. Σου δίνω τον λόγο της τιμής μου.

11 Σχόλια so far
Σχολιάστε

de sou daneizw tipota…
mas espases ta nevra me tis erwthseis sou…
ola einai mataia…to mono pou menei einai oi pathmasies ths kotas sto tsimento….

Σχόλιο από elenalda

🙂

Σχόλιο από fuzzy~burlesque

έτσι είναι αυτά …πρώτα έρχεται το ποίημα, μετά το 10ευρω κι ύστερα ψάχνουμε και το βρακί μας! ε οχι, χρυσό μου, δεν σου δανείζω τπτα!

Σχόλιο από Ζήτω Τα Λαϊκά Κορίτσια

Μπορείς να μου δανείσεις αυτό το ποστ για 2 μέρες;;;

Σχόλιο από fvasileiou

@ελ: ποιανου εισαι συ?
@fuzzy: :)right back at ya
@ΖΤΛΚ: αυτο το τιποτα που εγραψες, μοιαζει με–>πιπα.
τυχαιο? δεν νομιζω…
@φβ: ελεύθερα.

Σχόλιο από kalamesygxwreis

pnigika apo to poli sinaisthima edo mesa. ‘to sinaisthima einai ipertimimeno.’ to leei kai o Karl Lagerfeld.

Σχόλιο από lady d

kana dwro na proteineis exeis?
k ase tis kryades…..!

Σχόλιο από kalamesygxwreis

e ma xriso mou den mas xezeis me tin poiisi? den iparxei kai poli xronos xereis…oute gia dora, poso mallon gia poiisi. entometaxi ama perimenis poiima gia na rixeis gomena….kala krasia….

merry xmas!

Σχόλιο από lady d

Χωρίς να το δημοσιεύσεις κανείς δε θα στο δώσει… Τι έχει να κερδίσει άλλωστε?

Σχόλιο από kolokithi

mipws exeis kai kanenan katostariko filaraki?

Σχόλιο από bete-noir

Έχω πολλά ποιήματα ….
Δεν πρόκειται όμως να σου δανείσω κανένα . Όχι για κανένα άλλο λόγο , αλλά γιατί ΔΕΝ μπορείς να μου το επιστρέψεις . Η ποίηση δεν δανείζεται … Μπορεί όμως να … χαρισθεί .
Γι αυτό λοιπόν , σου χαρίζω ένα ποίημα μου . Αν παρ’ ελπίδα , δεν το θέλεις , άφησέ το να χαθεί στο αχανές Διαδίκτυο …
—————-
Κι αν είναι να πεθάνω
τώρα ας πεθάνω .
Τώρα , που όλα
προσεγγίζουνε στο Φως .
Τώρα , που οι χαρές
παίρνουνε σχήμα
κι οι ομορφιές ,
οριοθετούνται μέσα στα δικά μου πλάνα .
Τώρα , που οι ικανοποιήσεις ,
κυματιστά ,
απαλά ,
έρχονται πάνω μου ,
σαν τα ακροδάχτυλα
του δειλού εραστή .
Silia … Μάρτιος 1992

Σχόλιο από silia




Σχολιάστε

