φηλινγκ/μινεσοτα


films about ghosts* by kalamesygxwreis
Νοέμβριος 25, 2007, 3:12 μμ
Filed under: blahblahblah

Χθες ήσουν στο όνειρό μου. ξύπνησα το απόγευμα, και κουλουριάστηκα, ενώ -παραδόξως- θυμήθηκα μια από τις πιο ασήμαντες στιγμές μας.

σε πηγαίνω με το αμάξι στην δουλειά, ακούμε το tear, και με ρωτάς «ωραίο τραγούδι, τι είναι» και εγώ είμαι τόσο επιφανειακός και παράξενος μαλάκας ώρες-ώρες που μπορεί να απορρίψω και άνθρωπο, αν ακούσει pumpkins/pearl jam/you name it και δεν ξέρει τι είναι.

Αλλά εκείνη την στιγμή που με ρωτάς εσύ, δεν το σκέφτομαι καν. Σου λέω, και γυρνάω την ματιά μου στον δρόμο. Δυναμώνεις τον ήχο και με ρωτάς αν θα πάω στην συναυλία. Τους ξέρεις και σου αρέσουν. Πολύ. Ίσως να πάμε και μαζί, ίσως όχι.

Μια αγαπημένη μου μπάντα λέει ότι, αν υποθέσουμε οτι τα όνειρα μας ειναι σαν ταινίες, τότε οι αναμνήσεις είναι φιλμ για φαντάσματα. wait, it gets worse. στη συνέχεια λέει, ότι το τίμημα μιας ανάμνησης, είναι η ανάμνηση του πόνου που φέρνει. Γι’αυτό σου λέω, ποια μπλογκς, ό,τι κι αν πω το’χουν πει ήδη άλλοι και καλύτερα. Tώρα τελευταία νοιώθω σαν ένας κέρσορας να αναβοσβήνει συνεχώς μπροστά μου, κι εγώ να μην ξέρω πώς τελειώνει μια ιστορία που ο ίδιος ξεκίνησα.

( *Mrs Potter’s Lullaby-Counting Crows)

2 Σχόλια so far
Σχολιάστε

but when everybody loves me, I’m going to be just about as happy as can be
Mr. Jones and me, we’re gonna be big stars..

Σχόλιο από bete-noir

pes ta giati ta lew ki egw alla de me pistevei kaneis.

(kai me lene kai malaka… mwre les?)

Σχόλιο από kalamesygxwreis




Σχολιάστε

