φηλινγκ/μινεσοτα


(and i feel fine) by kalamesygxwreis
Μαΐου 8, 2007, 9:51 πμ
Filed under: blahblahblah

bday.jpg 

That’s great, it starts with an earthquake, σε κάποια μέρη του κόσμου έχω ακόμα γενέθλια, κάποιος μου είπε ότι τώρα που μιλάμε στην Κίνα είναι αύριο το απόγευμα, the big 2-9, ούτε καν 30, και guess what, i’ve gοt news for you: δε θα γίνεις ποτέ ροκ-σταρ/αστροναύτης/πλαστικός χειρούργος/δισεκατομμυριούχος, δε θα σε χειροκροτήσει ποτέ όρθιο κανένα κοινό, δε θα μιλάνε κρυφά για σένα στο σούπερ μάρκετ επειδή σε αναγνώρισαν,είσαι μια χρυσή μετριότητα, 29 χρονών σήμερα και νιώθεις ήδη 30, έχω νέα και για σένα μπαμπά, σε κοροιδέψανε τα κόμματα, δε θα με σώσουν, είμαστε εγώ εσύ και ο εαυτός μας, και να σου πω και κάτι άλλο? δε με νοιάζει,όλα θα πάνε μια χαρά world serves its own needs, regardless of your own needs, και το ξέρω ότι δεν είσαι η μαρία Θ. το πρώτο κοριτσάκι που ερωτεύτηκα, ούτε καν η Δάφνη, η πρώτη μου μεγάλη σχέση, αλλά όταν ξυπνάς δίπλα μου νιώθω όμορφα, και αυτό που κάνεις με το στόμα σου με τρελαίνει, και το ξέρω ότι με θεωρείς δεδομένο αλλά δεν είμαι, και να το θυμάσαι καλά, Offer me solutions, offer me alternatives and I decline, μάνα δε θέλω να παντρευτώ, δεν ήθελα σχεδόν ποτέ, having said that, η μόνη φορά που ζήλεψα άλλο ζευγάρι έιναι όταν είδα την ξαδέρφη μου και τον άντρα της να κρατάνε το μικρό καραφλό τους alien, θέλω κι εγώ ένα τέτοιο, αλλά πώς? Birthday party, cheesecake, jelly bean, boom! και σήμερα που είναι τα γενέθλια μου, κι εσύ λείπεις κι εγώ χορεύω μόνος μου σχεδόν γυμνός στο σαλόνι μου, ξέρω ότι είμαι ευτυχισμένος για αυτό που έχω γίνει, και τα λάθη μου, που τόσο συχνά μου θυμίζεις, δεν είναι παρά ένα καλοκαιρινό φανελάκι που το φοράω βρεγμένο-ενοχλητικό αλλά δροσιστικό, κολλάει πάνω μου και με ξυπνάει, με βγάζει από την ρουτίνα μου, it’s the end of the world as i know it, και αν κάποιος με δει από το ανοιχτο παράθυρο να χορεύω και να τραγουδάω θα πει «αυτός είναι τρελός» αλλά δεν είμαι, τουλαχιστόν όχι με τα δικά μου standards, αλλά κάπου εκεί έξω έχω ακόμα γενέθλια, και πρέπει να το γιορτάσω, it’s time i had some time alone ξέρεις ποιο είναι το καλύτερο?έχω εσένα να μου μουρμουρίζεις και ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ  και έχω φίλους για τους οποίους είμαι περήφανος, και είναι μεγάλη κουβέντα να το λες αυτό και να είναι αλήθεια and i feel fine αθήνα ρέθυμνο χανιά brighton guildford reading λονδίνο κοπεγχάγη λαμία λήμνος χανιά αθήνα-βάλε το μεγαλύτερο σου χαμόγελο και φώναξε δυνατά -I FEEL FINE-

 

18 Σχόλια so far
Σχολιάστε

AAAAAAAAA Χρόνια Πολλά! U should be feeling fine u know,είσαι στην καλύτερη ηλικία και ανοησίες δεν θέλω! Που ήσουνα καλέ τόσο καιρό?? Οεο?

Σχόλιο από lifewhispers

Χ.Π. (όπως γράφουν στις τούρτες)

σε περνάω 5 μέρες, γι’ αυτό θα κάνεις ότι σου λέω.

Σχόλιο από enteka

3 me pernas, opws se ola ta pragmata,etsi k sta post eimai ligo ka8ysterimenos..

xronia polla enteka, o,ti po8eis na pa8eis

thanx lifewhispers,imoun diakopes. i needed it 🙂

Σχόλιο από kalamesygxwreis

Save yourself, serve yourself 😉 χρόνια πολλά

Σχόλιο από Bitch Girl

Χρονια Πολλά, και σκέψου, ποιους από αυτούς που εσύ θαυμάζεις, αναγνωρίζει το καταναλωτικό κοοινό στο Σκλαβενίτη της Χ. Τρικούπη;

Ο, εντ μπάυ δε γουέη, γουέν γιου ση γιορ μάδερ μπι σιουρ το τελ χερ… ΣέητανΣέητανΣέηταν

guildford sucks

Σχόλιο από Rayman

Χρόνια πολλά, καλά, πολύχρωμα! 😀

Σχόλιο από foulianna

Χρόνια πολλά, Dude.

Σχόλιο από pascal

happy birthday mate.κ γαμώ το κείμενο.

Σχόλιο από theintvduals

happy birthday to you, you belong to the zoo. krios eisai? krima.

vlepo se epiase i isteria ton -30…

Σχόλιο από wetex

@rayman:apo aftous pou 8avmazw e?
ton ais8isiako!
(pantws plaka plaka exeis dikio..anyways egw to fantazomoun se fasi vedder, ksereis, diasimos k na mi mporw tin diasimotita, na ekfrazomai mesa apo tin mousiki mou klp..kati san ton saki stin teleftaia tou tainia..

kati tetoio, diskoilio, katalavaineis..)
a! kai egw sto guildford perasa gamata.

@foulianna: thanx!
@pascal: pou eisai esy re? efxaristw poli.

@intvduals: thanx eis diploun.
sas exw k nea: o drummer apo to araxtoi k light pire proagwgi kai paizei mpaso stin tainia tou saki me moustaki ala halford/gay bar apo tin megali twn mpatswn sxoli! check it out…

@wetex: get it right woman! (Σ)Τάυρος.

Σχόλιο από kalamesygxwreis

ksexasa tin bitch! efxaristw a lot

Σχόλιο από kalamesygxwreis

Άντε βρέι, πολύχρονος και σού’χω και ένα δωράκι από το Pipes and Pouches. Φιλιά σταυρωτά!

Σχόλιο από Katerina

τελικά όλοι φαίνονται να γνωρίζουν για τις πολλαπλές σου προσωπικότητες εκτός από μένα, ε;

Σχόλιο από maroulitaaa

引发四川大竹县烧楼事件的强奸案被告获刑14年!!!

(Ευχες απο Κινα γιατι δε σε προλαβα να στα πω απο Ελλαδα.)

Σχόλιο από Misirlou Oubliez

Xronia sou pollaaaaaaaa kai etsi na goustareis panta

Σχόλιο από gogo

sas efxaristw, kai gia tis pipes, k gia tis pouches, k sta kinezika..
maroulita dear, TI les???
pes paidi mou ena xronia polla, tsampa einai…

Σχόλιο από kalamesygxwreis

Στα προσφατα γενεθλια μου εκανα ένα βασανιστικα μεγαλο και αργο τσιγαρο και σκεφτηκα την ζωη μου. Δεν μου αρεσαν πολλα, αλλά μετα τα ξεχασα. Υποθετω καπως ετσι παει. χρονια καλα και παντα τετοια

Σχόλιο από switters

file eisai apisteytos!!
xronia polla an kai ka8ysterhmena, molis prosfata se anakalypsa 😛

Σχόλιο από Giannis




Σχολιάστε

