φηλινγκ/μινεσοτα


let me entertain you by kalamesygxwreis
Μαρτίου 9, 2007, 1:34 μμ
Filed under: blahblahblah, movies, music
7.00. σηκώνομαι από το κρεβάτι μου. πηγαίνω στην κουζίνα, ετοιμάζω καφέ. μαύρες σακούλες σκουπιδιών, χυμένες πάνω σε αυτό το ψευτομαρμάρινο πάτωμα που έχουν ολα τα απαίσια διαμερίσματα του κέντρου, σαν να έχει τελειώσει ένα πάρτυ και όλοι οι καλεσμένοι να’χουν ξεράσει παντού. το έχω καλύψει με διάφορα έθνικ χαλιά και κιλίμια, αλλά είναι ακόμα κακάσχημο. οι σακούλες δεν έχουν μυρίσει ακόμα, θα τις κατεβάσω αύριο. ή αργότερα. οι γείτονες θα με κοιτάνε περίεργα, φρεσκοξυρισμένο και με το μαυρο κουστούμι μου, να κουβαλάω παραφουσκωμένες μαύρες σακούλες. θα τις κατεβάσω το βράδυ.
μαύρες σακούλες στον καθρέφτη μου. ξεπλένομαι με κρύο νερό, και βάζω την κρέμα ματιών που μου έκανε δώρο η αλεξάνδρα. καθαρίζω τα paraphernalia στο τραπεζάκι του σαλονιού και κάθομαι. 2 ποτήρια χυμού πορτοκάλι, 3 τσιγάρα, και μια κούπα γαλλικού καφέ αργότερα, και ντύνομαι βιαστικά, αλλά προσεκτικά:μαύρο pin-stripe κουστούμι, άσπρο πουκάμισο,λεπτή μαύρη γραβάτα, μαύρα δετά σουέτ παπούτσια. φοράω την muji καπαρτίνα μου και βγαίνω στο δρόμο.κατεβαίνω τις σκάλες του μετρό, και χώνομαι στο πρώτο βαγόνι προς σύνταγμα.
βάζω το ipod στο shuffle και η μαθητριούλα με το ζωγραφισμένο με μαρκαδόρο σακίδιο με κοιτάει έκπληκτη, καθώς το testify των rage against the machine σκληρίζει από τα ακουστικά μου. την κοιτάω ψυχρά, και γυρίζω το βλέμμα μου σε μια ξεκωλιάρα απέναντι. από αυτές που πάνε guzel παρασκευοσάββατο, και rock κυριακές απόγευμα για να τις δούνε και να τους δουν. περισσότερο για να τις δούνε. από αυτές που ψάχνουν να γαμηθούν πιο πολύ και από τις μαύρες πουτάνες πίσω από την βαρβάκειο. από αυτές που θα σκότωναν για ένα γαμπρό σαν κι εμένα. την κοιτάω αδιάφορα. πολύ θα γούσταρα να της χώσω δύο χαστούκια στην μούρη, έτσι απροειδοποίητα.φαντάζομαι να την ξαπλώνω στα 4 και να την χαστουκίζω στον κώλο μέχρι να κοκκινίσει. να μπαίνω μέσα της με δύναμη, και το κεφάλι της να χτυπάει στο προσκεφάλι του πανάκριβου bo concept κρεβατιού μου.

σύνταγμα.
ο τέλειος κώλος της με οδηγεί στις κυλιόμενες. φτάνω στην αποβάθρα και μπαίνω στο μετρό προς ομόνοια. την χάνω κάπου στην έξοδο προς πανεπιστημίου. αντιλαμβάνομαι ότι ένας σκατόφλωρος δίπλα μου, με ένα άθλιο bertolucci κοστούμι με κοιτάει επίμονα. γυρίζω και τον κοιτάω στα μάτια.
«τι?»
«ο γιώργος δεν είσαι? που δουλεύεις με τον φίλο μου τον τηλέμαχο στο τεχνικό γραφείο?»
«όχι. καμία σχέση»
«σόρυ. σε πέρασα για άλλον.» μου χαμογελάει αμήχανα και ηλίθια.
παλιόπουστες. έχει γεμίσει η αθήνα. δεν αλλάζω καν έκφραση, καθώς του γυρίζω την πλάτη και ανεβαίνω τις κυλιόμενες.

βγαίνω στην ηλιόλουστη ομόνοια, μπροστά στο macdonalds, και συνεχίζω περπατώντας γρήγορα την πατησίων. στα αυτιά μου ουρλιάζει το let me entertain you του robbie williams. πέμπτο single από το ντεμπούτο lp του «life thru a lens», νούμερο 3 στην αγγλία, μια ροκ extravaganza με το πιάνο κλεμμένο από το sympathy for the devil των rolling stones.you gotta get high, before you taste the lows. αλήθεια σου αρέσει ο ρόμπι γουίλιαμς? είχα ρωτήσει μια μαλάκω στις τουαλέτες του ροκ. έχω να δω ταινία του από τον κύκλο των χαμένων ποιητών, μου απαντάει. μετά από λίγο καταπίνει τα χύσια μου, σκυμμένη στο βρώμικο πάτωμα. oh κάβλα, my κάβλα, indeed. απ’ έξω κάποιος μαλάκας χτυπάει επίμονα την πόρτα για να μπει να κατουρήσει. ή να κάνει κόκα.
φλασμπάκ, καθώς ανεβαίνω την στουρνάρη. το ξεπεσμένο και βρώμικο πολυτεχνείο, με τα κουρελιασμένα πανιά και τα κουρελιασμένα αναρχικά συνθήματα, ασχημαίνει την υπέροχη βόλτα μου. στο ipod παίζει το i don’t feel like dancing των scissor sisters.νούμερο 1 σε 10 χώρες, αλλά μόλις 102 στις ΗΠΑ. πολλοί μουσικοκριτικοί λένε ότι οι αμερικάνοι δεν μπορούν να αντιληφθούν την ειρωνεία των βρεττανών ποπ τραγουδιστών όπως ο ρόμπι, ούτε την gay, disco αισθητική των sisters. δε με ενδιαφέρει.νιώθω τόσο όμορφα που μου’ρχεται να πετάξω τον χαρτοφύλακα και να αρχίσω να χορεύω μόνος μου μπροστά στο πλαίσιο, ακριβώς οπως ο jake shears στα videoclip τους. αντί για αυτό , τραγουδάω χαμηλόφωνα και χαμογελαστός. φτάνω στην δουλειά. χαιρετάω ευγενικά τα σεκιούριτι στην πόρτα, και ανεβαίνω με το ασανσέρ στο γραφείο μου.η συνάδελφος μου στο απέναντι γραφείο μου χαμογελάει. νιώθω ότι τα νύχια κάποιου φρικτού τέρατος μου τραβάνε τα μάγουλα για να της χαμογελάσω κι εγώ.τα καταφέρνω. πειστικά.
-καλημέεεερα! τι κάνεις?
-καλημέρα, απαντάω χαμογελαστός. όλα καλα. (το υπέροχο χαμόγελό μου την παρακινεί να μου μιλήσει κι άλλο. μου έρχεται εμετός στην ιδέα ότι πρέπει να της μιλήσω ακόμα 10 δευτερόλεπτα, αλλά συνεχίζω να χαμογελάω.)
– πώς πέρασες χθες? έκανες κάτι?
-μμ…μπα.δεν έκανα τίποτα.. είχα να επιστρέψω κάτι dvd.

13 Σχόλια so far
Σχολιάστε

Εσύ που κόβεις τις carte visite σου;

Σχόλιο από Rayman

ok, alli mia fora kathomai kai diavazw kai se kathe telia patane pause sto diavasma tou keimenou oi skepseis mou… polu kalo man, eidika to link sto telos!!!

Σχόλιο από tsoupziggy

oraia ta les, an kai ligo xyma gia tis ginaikes. Kai oso gia to i-pod kai ti mousiki sou, gelao poli me ola ta perierga vlemata pou rixnoun otan vlepoun antithesi metaksi ntisimatos kai akousmaton!

Σχόλιο από lifewhispers

Sounds like you had a nice day.

Σχόλιο από Nam3l3ss

η καμπαρντινα μου ειναι ταπεινοτερη, το σπιτι μου εχει παρκε και πλεον δεν χαμογελω καν στους συναδελφους μου. Κατα τ’ αλλα και εγω αρκετα βραδια επιστρεφω dvd…

Σχόλιο από switters

les του πανάκριβου bo concept κρεβατιού μου. se proigoumeno post eleges gia tin 32» flatscreen tv kai gia ton minimal ikea kanape sou….stamata na diavazis wallpaper….to design ftei gia tin katantia sas os andres eno gia tis sxeseis genikotera ftene oi glikanalates gallikes tainies.

Σχόλιο από wetex

agapiti wetex: den einai oloi oi antres gourounia san enan syn-blogger mas («min les onomata»-makrykwstaioi+kontogiwrgides). nomizw oti esy k o filtatos lifewhispers den mpikate ston kopo na kanete click sto link sto telos.
olo to keimeno einai mia apotyximeni apomimisi/apopeira antigrafis tou yfous tou sygkekrimenou irwa tou vivliou/film.
epeidi grafw se prwto proswpo, den simainei oti eimai egw.
kai twra se kati simantiko:
8a anoikseis EPITELOUS to blog sou?
ante!

Σχόλιο από kalamesygxwreis

χεχε…καλα το καταλαβα…ολο αυτο μου θυμισε Less than zero, και Ω! της εκπληξης, να’σου και ο Bret Easton Ellis… 😀

Σχόλιο από foulianna

mou aresei pou me apokaleis filtati….pefto me kati tetoia…eixa kani IDI click sto link…

Σχόλιο από wetex

ki ego eixa idi kanei klik sto link.eixa omos ksexasei to vivlio/film. alloste apo oli sou tin istoria sxoliasa kati diaforetiko kai oxi tis perigrafes sou epi ntisimatos kai oikiakou xorou..keep blogging!:)

Σχόλιο από lifewhispers

Κιλίμια?????? Απαίσιο διαμέρισμα του κέντρου????? Πανάκριβο κρεβάτι Bo Concept???? Μουαχαχα, ο ήρωας είναι απλώς ένας τσίπης wannabe. Κατά τα άλλα, ωραίο βιβλίο, χάλια ταινία, ως συνήθως

Σχόλιο από Lost

epitelous ki enas an8rwpos pou vlepei to 8ema stis pragmatikes tou diastaseis.
(4-8-15-16-23-42, jack is a pussy,hurley is god, and deep down inside we all wanna sleep with claire now that she’s not pregnant anymore.
YEAH!)

Σχόλιο από kalamesygxwreis

ασκήσεις ύφους; Υπερεκτιμημένος ο Μπρετ, πάλι καλά που δε νοικιάσατε καμιά άλλη ταινία το falling down π.χ William ‘D-Fens’ Foster τα σπάει όλα u know?
υ.γ Polikarpe το σχόλιο αυτό δε θα το έγραφα εδώ αλλά πήγα να μπω στο άλλο blog σας κ για πρώτη φορά στη ζωή μου έφαγα πόρτα :Ρ

Σχόλιο από Bitch Girl




Σχολιάστε

