φηλινγκ/μινεσοτα


«you can have it all, but how much do you want it?» * by kalamesygxwreis
Μαρτίου 5, 2007, 9:27 μμ
Filed under: blahblahblah, music

Χθες το απόγευμα, πέτυχα στο mad το video του supersonic των oasis. Θυμήθηκα που το άκουγα όταν ήμουν μικρός και σκεφτόμουν πως είχα κι εγώ μια φίλη Έλσα, που πήγαινε στο 4ο και μπορεί να μην έκανε alka seltzer, αλλά έκανε κάτι τσιγάρα ναααα, και που και που στην ζούλα της έκανα τράκα και κάτι καμελάκια άφιλτρα στο διάλειμμα από το φροντιστήριο.

Έκατσα και το είδα όλο.

Έκλεισα την πανάκριβη 32΄΄ άρα τηλεόραση μου που έχω πάρει με δόσεις, παραμέρισα την κυριακάτικη εφημερίδα που αγόρασα για να βρω μια προκήρυξη για Δημόσιο, ξάπλωσα στον μεταμοντέρνο, μινιμάλ ikea καναπέ μου, άναψα ένα τσιγάρο ναααα και έκλαψα για την χαμένη εφηβεία μου.

 

 

 

(«supersonic» – Oasis)

17 Σχόλια so far
Σχολιάστε

τι μου θύμισες τώρα.. champagne supernova το αντίστοιχο εδώ.

Σχόλιο από peeping tom

emena i oasis mou thimizoun triti likeiou kai eimai xaroumeni pou pia perasa ekeino to stadio, ena stadio pou me tipota den tha ithela na ksanagiriso….esi peeping tom poso isouna? 5?

Σχόλιο από wetex

κι εγώ σ αγαπάω μωρό μου..

Σχόλιο από peeping tom

kai gw me to champagne supernova tin eixa pathei. kai tha to akousw twra pou mou to thimises. kai meta pali, kai pali. kai tha to valw sto ipod kai tha to akousw sto metro gia tin douleia. mou tin spas. arage to xw se mp3?

Σχόλιο από bete-noir

Με εκπλήσεις , I really thought you were the Blur kind of guy .

Long live brit – pop

Σχόλιο από Rasko

afto mas eleipe, na exw k allous 2 blogger na saliarizoun edw mesa san ton poli me tin maroulita..
peepingtom to kserw oti eisai moiraios antras, alla mi mou peis oti ef8ynesai gia tin eksafanisi tou blog tis wetex k tin dilwsi tis «mia ka8wsprepei gomena»!
wetex pare 8esi

Σχόλιο από kalamesygxwreis

les, κι εγώ σ αγαπάω μωρό μου..xaxaxa….

an itane na agapagame toso efkola….

Σχόλιο από wetex

i predict a riot

Σχόλιο από kalamesygxwreis

sorry για την κατάχρηση minnesota, αλλά έχουμε κι εμείς τα τυχερά μας..

Σχόλιο από peeping tom

Sonic Youth – Kool Thing.

ki h atimh h xristina pote de mou edwse pisw th kaseta.

*aaaxxxx*

Σχόλιο από junoX

oxi, elef8era…
toulaxiston den tis les na ksananoiksei to blog, na grapsei k oles tis filthy details?

Σχόλιο από kalamesygxwreis

a, episis, check your myspace prof.

Σχόλιο από kalamesygxwreis

Δηλαδή όταν κάποιοι λένε (μου συνέβη το ίδιο με το σάμπεην σουπερνόβα), αυτωνών τη φίλη πως την έλεγαν;

Σχόλιο από Rayman

δεν είπα μου συνέβει το ίδιο με σάμπεην σουπερνόβα, είπα μου συνέβει το ίδιο με ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ σαμπέην σουπερνόβα ΑΝΤΙ του σούπερσόνικ. τη φίλη τη λέγαν κώστα.

Σχόλιο από peeping tom

a entaksei twra pou eipes kai to onoma tis filis, it makes sense… (not)

Σχόλιο από kalamesygxwreis

μπλε

Σχόλιο από peeping tom

an arxisoume sta mesa 20s na klaime ta niata mas, ti 8a kanoume otan pame 70? nisafi me th nostalgiomania re paidia, exoume katanthsei na mpainoume se naf8alinh apo ta 22 les kai ola pia ta zhsame.

Σχόλιο από xristiniw77




Σχολιάστε

