φηλινγκ/μινεσοτα


the fantastic 5 by kalamesygxwreis
Φεβρουαρίου 20, 2007, 1:23 μμ
Filed under: blahblahblah

Mε αφορμή την πρόσκληση της celebrity φίλης μου discolata (thanks dear!), ιδού 5 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα (και ΝΑ κιόλας αν τα μάθετε).

1. ΔΕΝ είμαι ο Πολύκαρπος. Δηλαδή ούτε ο Πολύκαρπος ΕΙΝΑΙ ο Πολύκαρπος, αλλά τέλος πάντων you get the point. Είμαι αυτός που είμαι και τώρα τελευταία είμαι μια χαρά.

2. Μιλάω πολύ γρήγορα και μασάω λέξεις, και μια πρώην μου λογοθεραπεύτρια μου είχε πει ότι καλό θα ήταν να το κοιτάξω και να το βελτιώσω. Η γκόμενα που είχα παράλληλα με την λογοθεραπεύτρια το εβρισκε cute, οπότε δεν έκανα τίποτα.

3. Έχω φοβία με αυτούς τους ανεμιστήρες στα ταβάνια. Είναι τόσο χτυπητή αυτή η φοβία μου που όσοι με ξέρουν εκτός blog, πιθανότατα θα κατάλαβαν και ποιος είμαι. surprise!

4. Αγαπημένος μου σούπερ ήρωας είναι ο spiderman, και το καλύτερο δώρο που πήρα ποτέ ήταν πριν 3 χρόνια ένα πλαστικό ρολόι spiderman, που πάταγες ένα κουμπάκι και ακουγόταν:
» with great power, comes great responsibility»

5. Διαβάζω ελάχιστα blogs, και αντιπαθώ σχεδόν το σύνολο των bloggers που κάποιοι θα ονόμαζαν «γνωστούς», με ελάχιστες εξαιρέσεις, όπως ο afmarx και ο pascal, αν και πιστεύω ότι ο τελευταίος ειδικά ώρες-ώρες αδικεί τον εαυτό του. Θεωρώ βλακείες το 90% αυτών που γράφουν οι γνωστοί και διάσημοι bloggers που φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις επισκεψιμότητας, και με αφορμή όλες αυτές τις φασαρίες και τους καυγάδες που ξεκινάει ο ένας κι ο άλλος για να ανεβάσει την επισκεψιμότητα του, είχα γράψει και ένα ποστ. Τελικά για να μην γίνω κι εγώ γραφικός σαν και αυτούς, δεν το ανέβασα ποτέ. ξεκινούσε με την εξής φωτογραφία:

my blog is tha best!

και άλλοι 5 bloggers που και καλά πρέπει να γράψουν με την σειρά τους, μπλα μπλα μπλα, κολοκύθια τούμπανα:
1. bruce is nosebleeding
2. peeping tom
3. enteka
4. m. hulot
5. stereonova

θα έβαζα και τον poli, αλλά τον ξέρω προσωπικά, οπότε να κι αν γράψει, να κι αν δε γράψει.

17 Σχόλια so far
Σχολιάστε

ουχ…κι εγω εχω φοβια με τους ανεμιστηρες στα ταβανια…ειδικα οταν ειναι σε λειτουργια και κανουν αυτο το «φρουπ, φρουπ, φρουπ»!!!

Σχόλιο από foulianna

Εχω και εγω το νουμερο 2. Καποια μου ειχε πει πως ειναι σεξι. Εκτος αν ειμαι και κουφος εκτος απο παπατρεχας στην ομιλια.
Και συμφωνω με το 5, με ελαχιστες φωτεινες εξαιρεσεις. Εισαι και εσυ.

Σχόλιο από switters

Καλά, εγώ όταν ήμουν φοιτήτρια στηΚέρκυρα κάποτε, έμενα σε ένα ξενοδοχείο πολύ φόλα, όπου κάθε τρεις και λίγο μας έδιωχναν από το ένα δωμάτιο και μας έστελναν σε άλλο για να μας σπάνε τα νεύρα.
Για να μην τα πολυλογώ, σε ένα από αυτά τα δωμάτια-τρύπες, όταν πήγα πρώτη φορά να ανάψω τον ανεμιστήρα οροφής, έφυγαν από πάνω κάτι μπισκοτάκια. Τι μπισκοτάκια ακούω; Miranda. Ναι ναι. Κωλοπενταήμερες. Κοψοχολιάστηκα, περιττόν να σας πω.

Σχόλιο από Katerina

thanks για την πάσα. συμφωνώ με το 5.

Σχόλιο από peeping tom

[καλά, υπάρχει τέτοιο συλλεκτικό ποστ που δεν ανεβάστηκε ποτέ;]
η μεγαλύτερή σου αποκάλυψη νομίζω είναι αυτό με τον ανεμιστήρα.
🙂

Σχόλιο από enteka

ε όχι και celebrity. μόνο;

αυτό μόνο;

στράφι πάνε οι κόποι μου.

απροπό, αυτό με τους κρεμαστούς ανεμιστήρες το έχω κι εγώ. μ’αρέσουν αισθητικά, αλλά να μου πάει όταν παίρνουν μπρος.

Σχόλιο από discolata

Συμφωνώ μαζί σου…Το να προκαλείς για να προκαλείς, είναι εκτός από ανούσιο και ηλίθιο.

Αλλά, είναι ίσως ο μόνος τρόπος να ξεχωρίσουν κάποιοι…

Anyway, nice post. Και κυρίως, nice photo :p

Σχόλιο από Nam3l3ss

Ε, επειδή είμαι καλό παιδί το κάνω μπρε. Αν δεν αδικώ εμένα που και πού θα αδικώ τους άλλους και δεν μου πάει καθόλου…
(από τις καλύτερες πεντολίστες που διάβασα ήταν ετούτη)

Σχόλιο από pascal

Bάλε και το δικό μας γνωστέ μπλόγκερ!σε παρακαλουμε!

Σχόλιο από theintvduals

poion eipes gnwsto blogger re arxidi?

(don’t worry, 8a kanonisw na sas valei o poli! ;))

Σχόλιο από kalamesygxwreis

sorry.»no2 στο τοπ10 των δημοφιλέστερων bloggers σε κυριακάτικο ένθετο» ήθελα να σε πω.

Σχόλιο από theintvduals

egw?
pote?
xaxaxaaxaxax
re plaka mou kanete?
egw exw max 90 views tin imera….
poios katafere na anadeiksei TETOIA episkepsimotita se 8esi top 10?
xaxaxaxaxaxaxa

Σχόλιο από kalamesygxwreis

Καλά.
Δεν ξαναμπαίνω εδώ μέσα, ως ένδειξη σεβασμού προς τη χαμηλής (όπως λες) αναγνωσιμότητάς σου.
Μη σου το χαλάσω και μπλοκάρεις και δεν ξαναγράψεις 😉

Σχόλιο από pascal

μίλησε και ο pascal…
το νο1 στο τοπ…

Σχόλιο από theintvduals

re malakes sovara den exw idea gia ti pragma milate..

xania eimoun k etrwga psaria..

efimerides den eida….
mporei na mou eksigisei kapoios?

Σχόλιο από kalamesygxwreis

@intvduals: Γιατί, απαγορεύεται?

@kalamesygxwreis: Δεν έχω ιδέα. Really.

Σχόλιο από pascal

Συγνώμη δηλαδή ότι βγάζουμε συνέχεια γυμνές γκόμενες στα μπλογκ μας σημαίνει ότι θυσιάζουμε την ποιότητα στο βωμό της επισκεψιμότητας;
(μην απαντήσεις καλύτερα)

Σχόλιο από jojox




Σχολιάστε

