φηλινγκ/μινεσοτα


I just can’t get enough by polikarpos
Ιανουαρίου 5, 2007, 2:53 πμ
Filed under: blahblahblah

choc.jpg

έχω πάρει 2 τσουρέκια τερκενλή. ένα με σοκολάτα γάλακτος και ένα με λευκή. τα ανοίγω και τα δύο ταυτόχρονα.

η λογική μου λειτουργεί αντίστροφα:

αν ανοίξω μόνο την μία γεύση και την τελειώσω, όταν ανοίξω το άλλο τσουρέκι δε θα μου αρέσει γιατί θα έχω συνηθίσει το πρώτο. Επίσης, με αυτό τον τρόπο έχω ποικιλία, και δεν βαριέμαι μόνο την μία γεύση. Δε χρειάζεται να κοιτάω κάθε μέρα το δεύτερο, άθικτο τσουρέκι και να αναρωτιέμαι αν είναι εξίσου καλό με αυτό που καταναλώνω τώρα. Άσε που, αυτά δεν μπαίνουν στο ψυγείο, και μπορεί το δεύτερο να μπαγιατέψει μέχρι να τελειώσω το πρώτο.

Μία φίλη μου λέει ότι κάπως έτσι βλέπω και τις γυναίκες.

Και ότι έτσι που κάνω σαν λυσσασμένος μου τελειώνουν όλα πιο γρήγορα και βαρυστομαχιάζω.

Ίσως έχει δίκιο.

Πάντως την επόμενη φορά θα πάρω ένα από κάθε γεύση. Εκτός από πορτοκάλι, που ειναι σκέτη αηδία.

Κάπου πρέπει να βάζουμε και ένα όριο.

5 Σχόλια so far
Σχολιάστε

kai xi mono ta trws mazi, alla travas kai mia grammi me to daxtilo sou panw sto glasso, apo gwnia se gwnia, wste na min fane alloi apo ayto.

Σχόλιο από bete-noir

ωραίο είναι και το πορτοκάλι πάντως

Σχόλιο από μαργαρίτα

den ipirkse oute mia fora pou na prolave na ftasei tsoureki sto spiti — to etroga pada sto pagaki ekso apo ton terkenli. ti paliogourouna!?

Σχόλιο από tina

bete: de sxoliazw
margarita: e oxi kai wraio
tina: eisai gourouni 🙂

Σχόλιο από kalamesygxwreis

min sxoliazeis. mporw na mai to kastano mias kai to apagorepse o olistiko-omoiopathitikos mou? akoma na sta kanw tsourekia?

Σχόλιο από bete-noir




Σχολιάστε

