φηλινγκ/μινεσοτα


let me sleep so my teeth won’t grind * by kalamesygxwreis
Δεκέμβριος 18, 2006, 5:04 πμ
Filed under: blahblahblah

 

timmy york

είναι ξαπλωμένη δίπλα μου στο κρεβάτι και τρίζει τα δόντια της.

«ο γιατρός μου λέει ότι εχω διαλύσει τα ούλα μου.» μου απαντάει όταν το αναφέρω την επόμενη μέρα. «να με σταματάς»

την επόμενη φορά την κρατάω αγκαλιά και της χαϊδεύω το πρόσωπο για να σταματήσει το τρίξιμο.

2 βράδια μετά, εγώ και αυτή εξερευνούμε μια σειρά φόνων στην Αυστραλία. ένας μανιακός δολοφόνος σκοτώνει κοπέλες που έχουν το ίδιο ζώδιο. είναι σαν να παίζουμε σε αμερικάνικο ψυχολογικό θρίλερ. ενώ είμαστε κοντά στον δολοφόνο, cut σε μια σκηνή που αυτή διαβάζει ένα γράμμα μου στην πισίνα μιας έπαυλης. cut σε σκηνή με μένα να εγκαταλείπω την χώρα με αεροπλάνο.

στο γράμμα της λέω ότι εγώ είμαι ο δολοφόνος που ψάχναμε τόσο καιρό.

«την επόμενη φορά θα σου εξηγήσω τι έκανα με τα άλλα 11 ζώδια» της γράφω.

cut στα μάτια της που γουρλώνουν, cut σε μένα να χαμογελάω στην διπλανή μου στο αεροπλάνο.

-και τι ζώδιο είπατε ότι είστε?

the end

το τέλος εκπλήσσει ακόμα και εμένα τόσο, που ξυπνάω τρομαγμένος.

«τρίζεις κι εσύ τα δόντια σου» μου λέει μέσα στο σκοτάδι. με αγκαλιάζει και με χαϊδεύει στο πρόσωπο για να ηρεμήσω.

(* Alice In Chains: Grind)

Σχολιάστε so far
Σχολιάστε



Σχολιάστε

