φηλινγκ/μινεσοτα


please let me sleep, it’s christmas time * by kalamesygxwreis
Δεκέμβριος 16, 2006, 1:09 μμ
Filed under: blahblahblah

ανοίγω τα μάτια μου, και όπως είμαι ξαπλωμένος, μια μπουνιά προσγειώνεται στα μούτρα μου. Ακούω το κρακκρακκρακ από τα δόντια μου που σπάνε καθώς και άλλες μπουνιές μου λιώνουν τα μάγουλα. Αρχίζω και ιδρώνω από τον φόβο και την αδρεναλίνη..Νιώθω την μεταλλική γεύση από τα σφραγίσματα που σπάνε μέσα στο στόμα μου, και καταλαβαίνω ότι καταπίνω το αίμα μου.. Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου καθώς ένας όχλος προσπαθεί να με λυντσάρει. Κάποιος με κλωτσάει στα πλευρά, και άλλη μια γροθιά σκορπίζει το αίμα μου στους άσπρους τοίχους του υπνοδωματίου μου. Σκέφτομαι ότι αν είχα βάλει εκείνο το κόκκινο προσκεφάλι που είχα δει στο habitat, δε θα λερωνόταν τώρα ο τοίχος, όταν ένας από αυτούς, με πιάνει από τα μαλλιά και με σπρώχνει με την μούρη πάνω στην εξώπορτα. Ανοίγω την πόρτα και προσπαθώ να ξεφύγω. Μόλις σηκώνω το βλέμμα μου μπας και βρω τρόπο διαφυγής, το ασανσέρ ανοίγει και από μέσα βγαίνουν τύποι με ξύλα και σιδερογροθιές. Από τις σκάλες ξεπροβάλουν κι άλλοι. Έχω κουλουριαστεί στο πάτωμα ενώ δεκάδες αγριεμένοι άγνωστοι με κλωτσάνε και με χτυπάνε ανελέητα. Με εγκαταλείπουν οι δυνάμεις μου, και πέφτω αναίσθητος.

ξυπνάω σε ένα άγνωστο μέρος και με το που ανοίγω τα μάτια μου, μια κλωτσιά μου σπάει όσα δόντια μου έχουν απομείνει. Τα τραύματα από το προηγούμενο λυντσάρισμα έχουν επουλωθεί, αλλά οι άγνωστοι είναι πάλι εδώ και με δέρνουν με μανία. Δεν προλαβαίνω να ρωτήσω τι και πώς, απλά προσπαθώ να ξεφύγω. Βγαίνω στον δρόμο και ένα πλήθος, όπως τα ζόμπι στα b-movies, με πλησιάζει από παντού. Πέφτω αβοήθητος στα πλακάκια μπροστά στο μετρό των αμπελοκήπων, ενώ περαστικοί με κλωτσάνε και πόρτες ανοίγουν από τα διερχόμενα αμάξια, για να βγουν κι άλλοι και να με χτυπήσουν κι αυτοί. Λιποθυμώ.

ανοίγω τα μάτια μου, και είμαι στο γραφείο. Κοιτάζομαι. Φοράω το γκρι κουστούμι μου, ένα άσπρο πουκάμισο, και μια ροζ γραβάτα. Οι πληγές έχουν κλείσει, μόνο τα σκισμένα μου χείλη με τσούζουν λιγο. Τα γλείφω λίγο, και τα νιώθω πρησμένα εκεί που ενώνονται στη γωνία του στόματος μου. Ένα μήνυμα αναβοσβήνει στην οθόνη μου. καθώς σκύβω να δω τι γράφει, η πόρτα ανοίγει, και μία κλωτσιά με τινάζει από την καρέκλα μου. Γροθιές χώνονται βαθιά στα πλευρά μου, και φτύνω αίμα πάνω στο γραφείο μου. Ένας άγνωστος με πιάνει από τα μαλλιά, ενώ ένας άλλος με γδέρνει στην μούρη με το δαχτυλίδι του καθώς μου καταφέρνει μια μπουνιά ακριβώς πάνω στην μύτη. moneyshot. Αρχίζω να αιμορραγώ σαν κοριτσάκι. Παραδόξως, αυτό που με πονάει πιο πολύ είναι τα χείλια μου, παρόλο που μαζεύω μπουνιές και κλωτσιές από παντού. Το μάτι μου έχει κλείσει, και αίματα κυλάνε πάνω στο γραφείο μου και στο άσπρο πουκάμισο μου. Πηχτές πιτσιλιές στην οθόνη του υπολογιστή μου. Το Μήνυμα αναβοσβήνει. Προσπαθώ με μισό μάτι να διαβάσω τι λέει, καθώς τα κότσια κάποιου μου κολλάνε την μούρη στην γυψοσανίδα που με χωρίζει από το δίπλα γραφείο. Ένα ακομα χτύπημα φέρνει τον πολτό που πλέον είναι η μούρη μου, φάτσα στην οθόνη:

«αυτή είναι η κόλαση σου»

όλοι και όλα σταματάνε. Γυρίζω και κοιτάζω τους άγνωστους. Μου χαμογελάνε χαιρέκακα, τα χέρια τους στάζουν το αίμα μου, τα δόντια μου και τα σάλια μου στα ρούχα τους. Αρχίζουν να με ξαναχτυπάνε, ενώ κλείνω τα μάτια και παραδίνομαι στο κισμέτ μου. Τα χείλια μου με πεθαίνουν.

ανοίγω τα μάτια μου. Είμαι στο κρεβάτι μου. Η πλάτη μου είναι ιδρωμένη και κρυώνω. Κοιτάω το ρολόι. 06:15. Έχω δαγκώσει τα χείλια μου από το ζόρι μου, ενώ κοιμόμουν. Έχουν πληγιάσει. Σηκώνομαι όρθιος, και πάω στο μπάνιο να τα ξεπλύνω λίγο. Νυστάζω πολύ. Θέλω να ξανακοιμηθώ αλλά φοβάμαι.

(*pearl jam: «let me sleep»)

6 Σχόλια so far
Σχολιάστε

Μηπως ειχες φαει προιοντα ζυμης (sic) απο τα everest πριν κοιμηθεις? Εχω την αισθηση οτι περιεχουν πεγιοτ γιατι κατι τετοια βλεπω κι εγω μετα απο 2 κουρου.
Η μονη διαφορα ειναι οτι εγω ριχνω και κανα απερκατ.

Σχόλιο από Misirlou Oubliez

μια γαμημένη bbq chicken από την pizza hut είχα φάει. λες?
συνήθως μου φέρνουν μόνο μανιοκατάθλιψη και τάσεις αυτοκτονίας.

και χέσιμο.

Σχόλιο από kalamesygxwreis

Πώς ακριβώς αιμορραγεί ένα κοριτσάκι;;
Δε νομίζω ότι έχει καμία διαφορά. Αιμορραγία από αιμορραγία, δηλαδή.

Σχόλιο από Katerina

e den einai to idio na faw egw ena mpounidi 80 kila mantraxalos, kai to idio ena 5xrono koritsaki..

fantazomai, diladi, den pairnw kai orko…

Σχόλιο από kalamesygxwreis

Κάθε μέρα 06.15 όταν σηκώνεσαι από το κρεβάτι κάποιος μένει πίσω. Είναι η όρεξή σου. Και δε θέλει γλύκες και φιλάκια όπως κάθε συνηθισμένη χαζογκόμενα που επιμένει να θέλει να την κοιτάζεις σα να είναι βασίλισσα πρωί πρωί με τις τσίμπλες…Ίσα ίσα..Μια κλωτσιά θέλει και να της πεις: «σηκω μωρή ξεκωλιάρα»..έτσι ίσως κάτι γίνει

Σχόλιο από Δε με λενε Μαρία

«Σκέφτομαι ότι αν είχα βάλει εκείνο το κόκκινο προσκεφάλι που είχα δει στο habitat, δε θα λερωνόταν τώρα ο τοίχος»

ki ekleise kai to habitat gamw tin poutana mou…

Σχόλιο από kalamesygxwreis




Σχολιάστε

