φηλινγκ/μινεσοτα


«these seconds when i’m shaking, leave me shuddering for days», she said* by kalamesygxwreis
Δεκέμβριος 12, 2006, 12:18 μμ
Filed under: blahblahblah

bette noire by Scott Musgrove

– ρε μαλάκα, μου έπαιρνε τις ανάσες!

– δηλαδή?

ο κολλητός μου με κοιτάει στα μάτια και μετά κοιτάει στο πάτωμα. προσπαθεί να εξηγήσει αυτό το «δηλαδή» που τον ρώτησα, προσπαθεί να βάλει λέξεις σε αυτά που σκέφτεται. τον βλέπω όμως ότι ζορίζεται.

– δηλαδή, με ήθελε τόσο πολύ που μου ανάπνεε τις αναπνοές μου. είχα τελειώσει, αυτή δεν, ήταν ξαπλωμένη δίπλα μου και ένιωθα σαν να ανάπνεε από εμένα..δε ξέρω πώς να το εξηγήσω, δεν μου’χει ξανατύχει, δεν μπορείς να φανταστείς.. σε κάθε μου ανάσα, ανάσαινε και αυτή. την ακούμπαγα στην πλάτη και τιναζόταν. δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα, έκαιγε ολόκληρη! σε κάποια φάση ακουμπήσανε τα πρόσωπά μας, και ένιωσα σαν να μπήκα μέσα της, σαν να είμαστε ένα.

– ρε μήπως είχατε πιει τίποτα? γιατί ακούω ότι κυκλοφορεί τσάρα και ένα πειραγμένο σκανκ που έχει χαλάσει κόσμο….

τον κοιτάω, και αυτός κοιτάει αλλού. του πετάω ένα μαξιλάρι στα μούτρα.

-‘Αι στο διάολο μαλάκα και κάθομαι και σε ακούω τόση ώρα. πάμε για καφέ?

μου χαμογελάει.

-πάμε. αλλά η δουλειά?

σηκώνομαι, χαϊδεύω την κοιλιά μου, και ανάβω τσιγάρο.

-γάμα τους κι αυτούς.

(*»… and i’m not ready for this sort of thing.» Counting Crows: Anna begins)

7 Σχόλια so far
Σχολιάστε

omorfo

Σχόλιο από bete noir

omorfo

Σχόλιο από polikarpos

omorfo

Σχόλιο από Misirlou Oubliez

agapite A., den ftaiei to skunk. panta otan einai konta mou, mou kovetai i anasa.

p.s.kopste tin plaka. exw akroastika. kai den eixa teleiwsei… akoma.

Σχόλιο από bete noir

omorfo

Σχόλιο από kalamesygxwreis

γρρρ και μένα μου χε συμβεί αυτό.και μετά φοβόμουν.

Σχόλιο από cherryfairy

σπάνιο, πολύ σπάνιο.
και υ πέ ρο χο.

Σχόλιο από the6milliondollarstory




Σχολιάστε

